فعالیت بیش از ۱۲۰ مرکز فرهنگی هنری در تعطیلات نوروز؛

ویژه برنامه های نوروزی «فصل همدلی» در پایتخت اجرا می شود

خبرگزاری پانا: معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از اجرای ویژه برنامه های «فصل همدلی» همزمان با تعطیلات نوروز در مراکز فرهنگی هنری پایتخت خبر داد و گفت: در قالب این طرح بیش از 120 مرکز در تعطیلات نوروز فعال خواهند بود.

کد مطلب: ۶۶۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، محمدعلی قندهاری نیا با اشاره به فعالیت 24 فرهنگسرا و 28 خانه فرهنگ همزمان با تعطیلات نوروزی گفت: 40 کتابخانه عمومی و سالن مطالعه، 15 نگارخانه و گالری، 9 موزه و خانه موزه، 7 سالن سینمایی در فرهنگسراها و 4 پردیس سینمایی در این ایام فعال هستند.

وی با اشاره به ظرفیت و موقعیت ویژه فرهنگسراهای بهمن، ولا، رازی و باغ موزه دفاع مقدس اظهار داشت: در این مراکز ایستگاه های فرهنگی هنری شامل نمایشگاه های هنری و صنایع دستی، اجرای موسیقی اقوام ایرانی، مسابقات متعدد فرهنگی و ورزشی، ایستگاههای قرآنی و مشاوره های دینی و تربیتی و برنامه های شاد فرهنگی و آموزشی برپا می شود.

وی به تهیه و تدارک محصولات فرهنگی با محوریت موضوع سبک زندگی اسلامی ایرانی برای توزیع از سوی مراکز فرهنگی هنری تهران در تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: در این ایام تلاش می شود تا از ظرفیت نگارخانه ها، موزه ها، سالن های سینما و نمایش، سالن های مطالعه و کتابخانه ها، اماکن ورزشی و تفریحی برای غنی سازی اوقات فراغت شهروندان تهرانی در ایام نوروز استفاده شود.

قندهاری نیا با اشاره افزایش سفرهای درون شهری و تفریحی شهروندان و همچنین حضور مسافران نوروزی در شهر تهران گفت: ویژه برنامه های «فصل همدلی» با حفظ حرمت ایام فاطمیه و با رویکرد ایجاد تحول در زندگی، ترویج آیین ها و سنت های اصیل نوروزی، ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و ایجاد محیطی شاد، پرنشاط، متنوع و سالم جهت پرکردن اوقات فراغت شهروندان تهرانی برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار