رئیس سازمان بسیج جامعه زنان:

انس جوانان با مسجد نقش مهمی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی دارد

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان گفت: انس با مساجد نقش تعیین کننده ای در سبک زندگی اسلامی دارد و والدینی که با مسجد انس دارند در تربیت فرزندان خود موفق تر هستند.

کد مطلب: ۶۶۲۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، مراسم اختتامیه طرح جوانه های صالحین حوزه مقاومت ۳۵۶ فاطمیه ناحیه ری با حضور مینو اصلانی رئیس سازمان بسیج جامعه زنان، مربیان طرح جوانه ها و بسیجیان این حوزه در سالن اجتماعات کتابخانه شهرسالم برگزار شد.

در این مراسم که با برنامه های متنوعی همراه بود، رییس سازمان بسیج جامعه زنان طی سخنانی به بیان اهمیت نقش مساجد در تربیت فرزندان پرداخت.

اصلانی گفت: انس با مساجد نقش تعیین کننده ای در سبک زندگی اسلامی دارد و والدینی که با مسجد انس دارند در تربیت فرزندان خود موفق تر هستند.

وی با تاکید بر انس جوانان با مسجد بیان کرد: مساجد باید به عنوان پایگاهی برای مرکز فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و آموزشی جوانان و نوجوانان باشد و مربیان جوانه های صالحین وظیفه دارند این زمینه را فراهم کنند.

رییس سازمان بسیج جامعه زنان ادامه داد: در جامعه امروز که دشمنان از هر طریقی به دنبال گمراه کردن جوانان هستند، مساجد می توانند در احیاء و ترویج سبک زندگی اسلامی نقش آفرینی کنند.

وی با تشکر از والدینی که فرزندان خود را به بسیج و مساجد سپرده اند، گفت: روحیه ایثار، شجاعت، ازخودگذشتی و شهادت در مسجد آموزش داده می شود و باید مربیان با مطالب جدید و روشهای متنوع این آموزش ها را ارئه دهند.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار