واعظی: مرحومه حبیبی آغازگر تحرکی نوین در مسیر احقاق حقوق بانوان بود

رئیس دفتر رئیس جمهوری در پیام تسلیت بمناسبت درگذشت شهلا حبیبی تاکید کرد: این بانوی متعهد و اندیشمند، آغازگر تحرکی نوین در مسیر احقاق هر چه بیشتر حقوق بانوان بر مبنای آموزه های دینی و اصول قانون اساسی بود.

کد مطلب: ۶۶۲۷۷۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، سید محمود واعظی در این پیام نوشت: درگذشت مرحومه حاجیه خانم شهلا حبیبی که با جامع نگری و ابتکار مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی اولین مشاور رئیس جمهوری در امور زنان در دولت جمهوری اسلامی ایران بود، موجب تالم و تاثر شد.

وی افزود: این بانوی متعهد و اندیشمند، آغازگرتحرکی نوین در مسیراحقاق هر چه بیشتر حقوق بانوان بر مبنای آموزه های دینی و اصول قانون اساسی بود، و فداکاری موثری در نظام بخشی و توسعه فعالیتهای دولتی و غیر دولتی در زمینه مشارکت اجتماعی و ایفای حقوق زنان داشت.

واعظی اضافه کرد: اینجانب ضمن تسلیت به خانواده محترم آن مرحومه، برای ایشان رحمت و مغفرت الهی و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسالت دارم.

شهلا حبیبی نخستین مشاور رئیس جمهوری زن در جمهوری اسلامی و در دولت مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، 15 شهریور دار فانی را وداع گفت.

پیکرمرحومه شهلا حبیبی نخستین مشاور امور زنان ریاست جمهوری، صبح جمعه از مقابل ساختمان معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری تشییع شد.

پیکرمرحومه حبیبی برای خاکسپاری به قطعه نام آوران بهشت زهرا(س) منتقل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار