پایان المپیادکشوری دانش آموزان آماده روزهای سخت در گیلان

رقابت المپیاد کشوری دادرس (دانش آموزان آماده برای روزهای سخت) که از 12 شهریور در گیلان آغاز شده بود، رور چهارشنبه با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.

کد مطلب: ۶۶۲۵۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان،مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان در باره برگزاری این رقابت ها گفت: در این المپیاد در رشته اطفاء حریق تیم دختران دادرس البرز و ایلام عنوان اول را به دست آوردند، همدان دوم شد و گیلان و اردبیل در جایگاه سوم قرار گرفتند.
مهدی ولی پور افزود: همچنین در بخش تیمی نیز همدان اول شد، البرز در جایگاه دوم قرار گرفت، ایلام سوم شد و گیلان و قزوین مقام چهارم را به دست آوردند.
وی اظهار داشت: در المپیاد کشوری دادرسان دختر 15 تیم از سراسر کشور در قالب هر تیم 14 دانش آموز در اردوگاه مهر هلال احمر در بندرانزلی با هم به رقابت پرداختند.
افزایش سطح ایمنی و کاهش خطر پذیری ناشی از حوادث در مدارس، استفاده از ظرفیت های بالای آموزش و پرورش در بحث نیروی انسانی و فضای آموزشی برای تربیت نیروهای متخصص ، توسعه و ترویج فرهنگ خود امدادی و سازماندهی تیم های مدیریت بحران شامل دانش آموزان و ظرفیت سازی برای پاسخگویی و مقابله مناسب در زمان وقوع حوادث از اهداف اجرای طرح دادرس است.
بر اساس طرح دادرس آموزش مهارتهای تخصصی و امدادی به مربیان تربیت بدنی ، بهداشت و تیم های ورزشی همچنین برگزاری دوره های آموزش تخصصی ویژه مدیران ، مربیان و کارشناسان بر عهده هلال احمر می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار