مدیر کل انتقال خون استان اردبیل :

اردبیل رتبه اول کشوری در نوبت دهی و خون گیری را کسب کرد

مدیر کل انتقال خون استان اردبیل گفت: استان اردبیل توانست در سال گذشته مقام اول در نوبت دهی و خون گیری را خود اختصاص دهد.

کد مطلب: ۶۶۲۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،بابک رضازاده افزود: استان اردبیل توانست در سال گذشته مقام اول در نوبت دهی و خون گیری را خود اختصاص دهد و با برنامه ریزی های انجام شده و استفاده از ظرفیت روحانیون و مداحان امیدواریم امسال نیز در سطح کشور رتبه اول را به دست بیاوریم .

وی با بیان اینکه از خون یک فرد سالم بیش از ۲۰ نوع فرآورده خونی به دست می آید که می تواند جان ۲۰ نفر را نجات دهد .

وی از مردم حسینی اردبیل خواست با ثبت نام در سامانه نوبت دهی سازمان انتقال خون به هم نوعان خود کمک کرده و از پاداش و اجر معنوی این کار حسنه نیز بهره مند شوند .

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اربیل نیز در این همایش افزود: روحانیون و مداحان با توجه به جایگاهی که در بین مردم دارند می توانند سفیران ترویج اهدا خون باشند .

حجت الاسلام ستوده نقش فضای مجازی و شبکه های اجتماعی را پر اهمیت دانست و عنوان کرد : تاثیرگذاری روحانیون و مداحان در جامعه با توجه به اعتقادات مذهبی شهر حسینی اردبیل به مراتب بیشتر از فضای مجازی است و به همین منظور از مداحان و ذاکرین اهل بیت(ع) خواست در ایام محرم مردم را به اهداخون که از کارهای حسنه بزرگ می باشد تشویق کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار