رادیو تهران با فیلم «سارا و آیدا»

كافه هنر «تهران در شب»، در بخش فيلم علاوه بر آمار فروش اكران ها، این هفته به معرفي فيلم « سارا و آيدا » خواهد پرداخت.

کد مطلب: ۶۶۲۳۸۹
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا؛ مريم سادات آصفي تهیه کننده برنامه با بیان این خبر گفت: در برنامه تهران در شب 17 شهریور فیلم «سارا و آیدا» از رادیو تهران به مخاطبان معرفی می شود. این فیلم مانند کارهای قبلی مازیار میری اثری اجتماعی است، اما بیش از آنکه شبیه حوض نقاشی باشد یک معضل خاص را مورد بررسی قرار می دهد و اصلی‌ترین کاراکترهای آن سارا و آیدا هستند. مصطفی زمانی که بیشتر او را ایفاگر نقش‌های مثبت دیده‌ایم هم در این فیلم، در نقشی منفی ظاهرشده است.
علاوه بر این؛ مهمان اين هفته برنامه تهران در شب، سيدامير جاويد تهيه كننده، مستندساز، مجري تلويزيون،گوينده راديو و البته منتقد سينماست. در برنامه تهران در شب قرار با او درباره اصول و چگونگي نقد كردن و اينكه نقد را از چه کسی باید شنید، گفت وگو می شود.
وی خاطر نشان کرد: در بخش موسيقي هم علاوه بر اخبار عالم موسيقي گزارشي در رابطه با كنسرت اركستر بزرگ عرف، به رهبري و سرپرستي مسعود نظري كه به ياد توران ميرهادي مادربزرگ ادبيات كودك و نوجوان ١٩ و ٢٠ شهريور در تالار وحدت برگزار مي شود، انجام شده است .
موضوع برنامه تهران در شب ١٧ شهريور، درباره انتقاد كردن است و برنامه همراه با تعامل مخاطبان به صورت تلفني و پيامكي است.
اين برنامه در گروه برنامه ريزي و مديريت شهري راديو تهران به تهيه كنندگي مريم سادات آصفي تهيه و در ساعت ١٢ تا ١ و 30 ذقیقه بامداد جمعه ها پخش مي شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار