شب ها بیدار با بیدار باش تهران

تهران (پانا) - شبکه رادیویی تهران برنامه بیدار باش تهران را با پخش موسیقی های شاد هر بامداد از ساعت 2 تا 6 صبح تقدیم مخاطبان می کند.

کد مطلب: ۸۳۳۶۳۳
لینک کوتاه کپی شد
شب ها بیدار با بیدار باش تهران

میثم عبدی یکی از تهیه کننده های برنامه بیدار باش تهران است، او با بیان جزئیات بیشتر گفت: برنامه به صورت زنده از ساعت 2 تا 6 بامداد روی آنتن می رود، بعد از مدت های طولانی این اولین باری است که این ساعت از شب برنامه ای به صورت زنده و در مدت زمان بیشتری پخش می شود.

توجه ویژه این برنامه به مخاطبان خاصی است که فقط به صورت شبانه می توانند شنونده رادیو باشند. یکی از مهم ترین اهداف این برنامه انرژی مثبت دادن و سرحال کردن کسانی است که شب ها کار می کنند و یا به هر دلیلی شب را بیدار هستند و از دیگر اهداف هم می توان به اطلاع رسانی اخبار و رویدادها اشاره کرد.

تهیه کننده بیدار باش تهران در پاسخ به این پرسش که برنامه ای به مدت زمان 240 دقیقه با چه رویکردی طراحی شده است، افزود: قبل از این بیشتر برنامه های شبانه تولیدی بود و کسانی که به هر دلیلی مجبور بودند، بیدار باشند نمی توانستند در برنامه مشارکت کنند و با برنامه سازان در تعامل باشند. در این برنامه هم ما سعی کردیم با گنجاندن آیتم های متنوع و انتخاب موسیقی های شاد لحظات مفرحی را برای مخاطبان مان فراهم کنیم. در حال حاضر این برنامه توانسته حدود 80 درصد، مخاطبان جدید به رادیو اضافه کند.

عبدی بیشتر توضیح داد و خاطر نشان کرد: برنامه ما بیشتر مبتنی بر موسیقی و ترانه است و هر شب رنگ خودش را دارد، برنامه هر شب با یک برنامه ساز مجزا روی آنتن می رود، هر گروه برنامه ساز فضای خاص خودشان را طراحی می کنند و این باعث می شود تا تنوع موسیقی برنامه بیشتر شود.

وی به آیتم هایی که طراحی شده است اشاره کرد و گفت: هر شب آیتم ها به تناوب برنامه پخش می شود، در آن ساعت از شب علاوه بر ترانه و موسیقی برای سرگرم کردن مخاطبان و انرژی مضاعف دادن به شنوندگان آیتم های متنوعی طراحی شده است؛ بخشی با عنوان " تهرانگرد " پخش می شود که یکی از مکان های دیدنی تهران را معرفی می کند.

حتی شنوندگان می توانند اخبار مرتبط با اکران برنامه های سینمایی کشور و رویدادهای آن را در بخشی با عنوان کلاکت دنبال کنند. نگارخانه از دیگر بخش هایی است که به گالری های تهران می پردازد. ما در آیتم کتابخانه کتاب های جدید که به تازگی چاپ شده است را معرفی می کنیم. حتی شنوندگان در این برنامه می توانند خبرهای جدید دنیای نرم افزار را با "صفر و یک" دنبال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار