مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل خبرداد:

فعالیت ۱۲ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از فعالیت ۱۲ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استان اردبیل خبر داد.

کد مطلب: ۶۶۱۲۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، علی رحمتی افزود : عملیات احداث ۶ مجتمع خدماتی رفاهی در حال اجراست و ۱۷ مورد دیگر نیز مراحل استعلام را سپری می کنند .

وی با اشاره به افتتاح ۷۰۰ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی و در حال احداث بودن ۳۸۷ مورد در سراسر کشور تصریح کرد: عملیات احداث مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی گنج پدر سال گذشته با مساحت عرصه ۱۶ هزارو ۵۰۰ متر مربع آغاز و برای ساخت و تجهیز آن که در فاز اول برای ۲۵ نفر اشتغالزایی کرده بیش از ۴ میلیارد تومان هزینه شده است .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل افزود: این مجتمع که در کیلومتر ۲ محور سرعین به اردبیل واقع شده شامل رستوران، جایگاه سوخت، نمازخانه، محوطه سازی و سرویس های مناسب بهداشتی برای رفاه حال و آسایش بیشتر مسافران و مترددین جاده است .

رحمتی با بیان اینکه استان اردبیل با داشتن ۳۷ منطقه نمونه گردشگری، هزار اثر تاریخی ثبت شده ملی و یک اثر ثبت شده جهانی سالانه پذیرای بیش از ۹ میلیون نفر مسافر و گردشگر از سراسر ایران اسلامی و سایر کشورهاست گفت: سازمان راهداری برای رفاه حال مسافران و هموطنان عزیز ایجاد و احداث مراکز خدماتی رفاهی را با کمک بخش خصوصی در دستور کار خود قرار داده و در میدان اقدام و عمل به معنای حقیقی کلمه از سرمایه گذاران حمایت می کند .

وی گفت: ارائه خدمات متمرکز در مراکز خدماتی بین راهی باعث افزایش ضریب ایمنی، کاهش تصادفات رانندگی با قطع جریان های ترافیکی، اتلاف وقت، گسترش فرهنگ نماز و اشتغال زایی می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار