بیش از 733 واحد مسکن مهر در استان فارس افتتاح شد

مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس از افتتاح 733 واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۶۵۹۴۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا فارس، عطاالله زمانی عنوان کرد: با اعطای ۴۵۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی و خودیاری متقاضیان این واحدها در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت، ساخته شده است .

وی با اشاره به بهره برداری ۴۴ طرح هادی در روستاهای فارس در هفته دولت اظهار داشت: این طرح ها با ۴۸ میلیارد و ۴۷۳ میلیون ریال اعتبارات استانی، ملی و منابع داخلی بنیاد مسکن به بهره‌برداری می‌رسد .

مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس افزود: در 12 شهرستان استان فارس ۲۰ هزار و ۱۴۷ خانوار از مزایای اجرای طرح‌های هادی بهره‌مند می‌شوند .

زمانی با تاکید بر اینکه طرح های هادی باید برای حدود 2 هزار و 400 روستای بالای 20 خانوار استان فارس توسط بنیاد مسکن این استان تهیه شود، تصریح کرد: تا کنون این طرح ها در هزار و 30 روستای استان اجرا شده است.

وی اذعان داشت: در هفته دولت ۳ هزار و ۱۰ واحد مسکونی روستایی فارس از مزایای طرح‌های ویژه بهسازی مسکن روستایی برخوردار می‌شوند .

مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس با اشاره به لزوم بازسازی و مقاوم سازی خانه های روستایی گفت: همه شرایط برای پرداخت تسهیلات ۱۸ و ۲۰ میلیون تومانی به خانواده‌های روستایی در این راستا وجود دارد .

زمانی در پایان خاطر نشان کرد: تا کنون طرح‌های بهسازی مسکن روستایی در ۲۹ شهرستان استان فارس انجام شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار