تکمیل و تحویل 96 درصد مسکن مهر استان فارس

شیراز (پانا) - معاون باز آفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی فارس از تکیمب و تحویل 96 درصد مسکن مهر استان فارس که بیش از 107 هزار واحد است خبر داد و افزود: 4 درصد باقیمانده حدود 5 هزار واحد است که در سال 98 به اتمام خواهد رسید.

کد مطلب: ۹۰۵۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد
تکمیل و تحویل  96 درصد مسکن مهر استان فارس

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی، علی گودرزی گفت: در استان فارس 112 هزار واحد مسکن مهر ساخته شد که 107 هزار واحد آن تاکنون تحویل گردیده و 5 هزار واحد باقیمانده در سال 98 به اتمام می رسد.

او ادامه داد: با پیگیری های مجموعه وزارت راه و شهرسازی و در صدر آن مقام عالی وزارت راه و شهرسازی مقرر شد تا پایان سال 98 پرونده مسکن مهر فارس بسته شود.

مهندس گودرزی اظهار کرد: از دیگر خدماتی که در پروژه های مسکن مهر استان توسط راه و شهرسازی صورت پذیرفته ، تعداد 11 باب مدرسه ، 1 باب کلانتری، یک واحد مجتمع درمانی و یک مجتمع 50 واحدی تجاری که راستای ارتقاء سطح زندگی در پروژه های مسکن مهر اجرا شده است.

از تعداد 112 هزار واحد مسکن مهر استان فارس 50600 واحد مربوط به اداره کل راه و شهرسازی فارس، 6900 واحد آن مربوط به اداره کل راه و شهرسازی لارستان و 30 هزار واحد مربوط به بنیاد مسکن و 24500 واحد مربوط به شهر جدید صدرا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار