معاونت پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی استان خبر داد:

مصاحبه از 758 داوطلب ورود به دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی

معاونت پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی استان آذربایجان شرقی تعداد مصاحبه شوندگان داوطلب ورود به دانشگاه فرهنگیان را 758 نفر اعلام کرد و افزود: در مجموع 300 نفر دختر و 458 نفر پسر مصاحبه می شوند.

کد مطلب: ۶۵۸۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، قائم مقام رئیس ستاد مصاحبه اختصاصی داوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان استان در این جلسه گفت: طبق قوانین مدیریت خدمات کشوری و گزینش معلمان و کارکنان آموزش و پرورش، انجام مصاحبه اختصاصی برای جذب معلمان متعهد و کارآمد در طراز جمهوری اسلامی، متناسب با مبانی و ارزش های اسلامی، امری ضروری است.

صمد صمدیان تاکید کرد: برنامه ریزی و راهبری فرآیند مصاحبه اختصاصی در چارچوب شیوه نامه ابلاغی خواهد بود .

معاونت پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی استان تصریح کرد: انجام و تمهید مقدمات لازم جهت آماده سازی مراکز مجری طبق شیوه نامه مصاحبه مورد تاکید می باشد.

وی تعداد مصاحبه شوندگان را 758 نفر اعلام کرد و افزود: در مجموع 300 نفر دختر و 458 نفر پسر مصاحبه می شوند که به محض دریافت اسامی آنان از مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات جهت انجام مصاحبه معرفی خواهند شد.

گفتنی است، محدوده زمانی بررسی مدارک، انجام معاینات پزشکی و مصاحبه اختصاصی از معرفی شدگان دو برابر ظرفیت رشته های مورد نیاز آموزش و پرورش را از روز دوشنبه مورخ 6 شهریور ماه لغایت روز دوشنبه 13 شهریور ماه می باشد که جزئیات آن از طریق سایت اداره کل و مراکز مجری بصورت مناسب به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار