کشتی آزاد قهرمانی جهان/

پایان کار ایران در قهرمانی جهان با یک طلا / 4 نماینده روز دوم حذف شدند

پرونده روز دوم نماینده های ایران با 4 حذف بسته شد تا تنها دستاورد ایران در مسابقات قهرمانی جهانی مدال طلای یزدانی باشد.

کد مطلب: ۶۵۸۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی پانا؛ روز دوم و پایانی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان که به میزبانی پاریس برگزار می شود در حال پیگیری است و 4 نماینده ایران در حالی به روی تشک خواهند رفت که حاصل کار چهار آزادکار کشورمان در روز نخست تنها یک مدال طلای حسن یزدانی بوده است.

گزارش لحظه به لحظه مسابقات چهار وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی جهان را در زیر می خوانید:

65 کیلوگرم - میثم نصیری

در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر عبدالرحمن ابراهیم از قطر را شکست داد وی در دور بعد در یک کشتی نزدیک مقابل آلان گوگایف دارنده مدال نقره جهان از روسیه با نتیجه 6 بر 5 شکست خورد و با توجه به شکست گوگایف در دورهای بعدی، نصیری از دور رقابت ها کنار رفت.

70 کیلوگرم - مصطفی حسین خانی

در دور اول با نتیجه 10 بر صفر ایلمان مختاراف از فرانسه را شکست داد وی در دور بعد نیز با نتیجه 10 بر صفر از سد آدریان مویزه از رومانی گذشت اما در دور سوم مقابل یوهی فوجی نامی از ژاپن با نتیجه 7 بر 6 شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مراحل بعدی، حسین خانی حذف شد.

74 کیلوگرم - پیمان یاراحمدی

در دور اول مقابل زلیم خان خادجیف از فرانسه با نتیجه 8 بر 4 شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل جردن باروز قهرمان جهان و المپیک از آمریکا، یاراحمدی از دور رقابت ها کنار رفت.

97 کیلوگرم - امیر محمدی

در دور اول الکساندر هوشتین دارنده مدال برنز اروپا از بلاروس را با نتیجه 8 بر 6 شکست داد وی در دور بعد مقابل ماگومد ابراگیم اف دارنده مدال برنز المپیک و قهرمان آسیا از ازبکستان با نتیجه 10 بر 4 شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دورهای بعد، محمدی حذف شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار