فرماندار شهرستان مشگین‌شهر:

۷ هزار واحد نیمه‌ راکد شهرستان مشگین‌شهر فعال شد

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: از ۳۶ هزار کارگاه و کارخانه نیمه راکد در سال‌های گذشته حدودا ۷ هزار واحد نیمه‌راکد احیاء و فعال شده که این روند را در شهرستان مشگین‌شهر تداوم می‌بخشیم.

کد مطلب: ۶۵۷۹۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، میر علی رحیمی‌زاد با تشریح عملکرد دولت در شهرستان در حوزه‌های مختلف اظهار داشت: برنامه دولت دوازدهم در چهار سال آینده بر رونق اقتصاد و معیشت مردم استوار است .

وی ۴۵ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان را از افتتاحیه‌های هفته دولت امسال برشمرد و بیان کرد: بهبود و افزایش صادرات نفت، گشایش مراودات بانکی، خرید هواپیما و نوسازی ناوگان حمل و نقل هوایی و خروج پرونده هسته‌ای از شورای امنیت سازمان ملل متحد از دستاوردهایی محسوب می‌شود که در دستور کار قرار گرفته است .

فرماندار مشگین‌شهر بیان کرد: در مذاکرات هسته‌ای صداقت و شفافیت ایران اسلامی و بدعهدی آمریکا برای جهانیان به اثبات رسید که نیاز است با وحدت و همدلی دیگر در مقابل نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان بایستیم و نقشه‌های شوم آنان را خنثی کنیم تا نتوانند به اهدافشان دست یابند .

رحیمی‌زاد از کلنگ‌زنی ۴ پروژه بزرگ سرمایه گذاری با هماهنگی و رایزنی از طریق ملکی نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی خبرداد و تصریح کرد: این سرمایه‌گذاری‌ها به یقین در حل معضل بیکاری منطقه موثر واقع خواهد شد و می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون کند .

وی با تاکید بر عملی شدن اقتصاد مقاومتی گفت: از ۳۶ هزار کارگاه و کارخانه نیمه راکد در سال‌های گذشته حدودا ۷ هزار واحد نیمه‌راکد احیاء و فعال شده که تلاش‌های دولت در این زمینه مناسب بوده که این روند را در شهرستان مشگین‌شهر تداوم می‌بخشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار