افتتاح ۶۳ طرح عمرانی در شهرستان مشگین‌شهر

اردبیل (پانا) - با حضور استاندار اردبیل ۶۳ طرح عمرانی در شهرستان مشگین‌شهر افتتاح و ۳۲ طرح دیگر کلنگ‌زنی شد.

کد مطلب: ۱۳۰۳۹۲۲
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح ۶۳ طرح عمرانی در شهرستان مشگین‌شهر

سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل در آیین کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های مشگین‌شهر در روستای دبدرق این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت اظهار کرد: مسئولان از این مناسبت و فرصت برای تبیین خدمات و برکات نظام و دولت استفاده کرده و برنامه‌های خود را در راستای خدمت‌رسانی به ملت اعلام کنند.

وی پیام ویژه نامگذاری هفته دولت با نام شهیدان رجایی و باهنر را ساده زیستی و پاکدستی این دو شهید والامقام ذکر کرد و با بیان اینکه مدیری که خود را از مردم جدا می‌کند، روند رو به اضمحلال دارد، گفت: اصل سادگی و ساده‌زیستی در رفتار شهیدان رجایی و باهنر نمود بارزی داشت و آنها الگویی کامل برای مدیران امروز هستند.

استاندار اردبیل در ادامه با اشاره به مشکلات راه‌های استان اظهار کرد: میانگین کشوری در برخورداری از بزرگراه‌ها ۲۴ درصد است که این رقم در استان اردبیل ۱۱ درصد می‌باشد و استان از لحاظ توسعه راه‌ها و بزرگراه‌ها نیاز به توجه جدی دارد.

مقام عالی دولت در استان ادامه داد: در راستای توسعه راه‌های مواصلاتی استان، پرونده چهارخطه کردن پروژه اردبیل - مشگین‌شهر بسته شده و پروژه محور مشگین‌شهر- اهر نیز با جدیت پیگیری می‌شود.

عاملی همچنین در خصوص پروژه‌های آبرسانی در استان از تدوین طرح جامع تامین آب شرب برای تمام شهرستان‌ها خبرداد و با بیان اینکه این طرح با دورنمای ۵۰ ساله تدوین شده است، اظهار کرد: اجرای این طرح به منابع مالی زیادی نیاز دارد و تامین آن مستلزم توجه مسئولان کشوری است.

وی همچنین با اشاره به توسعه زیرساخت‌های انرژی استان اظهار کرد: از ۶ پست برق ۶۳ کیلوولت استان یک پست در شهرستان مشگین‌شهر اجرا می‌شود.

استاندار اردبیل با تاکید بر اینکه برای توسعه و عمران مشگین‌شهر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم، افزود: منابع مورد نیاز آسفالت معابر شهری از منابع ملی تامین می‌شود و نباید ظرف سه سال آینده هیچ معبری در شهرها بدون آسفالت بماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار