معاون فعالیتهای سازمان دانش آموزی:

توجه به اصل تربیت اجتماعی مهمترین هدف سازمان دانش آموزی است

معاون فعالیتهای سازمان دانش آموزی در اختتامیه اردوی مربیان فرزانه قطب پنجم گفت: توجه به اصل تربیت اجتماعی در قالب ساحتهای شش گانه تربیتی ازمهمترین هدف سازمان دانش آموزی است.

کد مطلب: ۶۵۷۶۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، اردشیر دهقانی در اردوگاه شهید باهنر تهران با گرامیداشت هفته دولت و تبریک به وزیر آموزش و پرورش به جهت رای اعتمادبالای نمایندگان مجلس ابراز امیدواری کرد ، بخش مهمی از مطالبات به حق فرهنگیان تحقق یابد.

وی در ادامه افزود: در بازدید از کلاسهای آموزشی و مهارتی اردوی ملی مربیان فرزانه قطب پنجم ، شور و نشاط را در فراگیری مطالب مشاهده کردم و این برای ما مسئولین سازمان دانش آموزی یک پیام مهم را در بر دارد که با سرعت و دقت در حوزه توانمند سازی نیروی انسانی فعالیت مضاعف داشته باشیم .

دهقانی به اصل مهم تربیت اجتماعی که در دوره های گذشته آموزش و پرورش کمتر مورد توجه قرار گرفته نیز اشاره کرد و گفت :سازمان دانش آموزی به عنوان نهاد عمومی غیر دولتی و قطعه ای از آموزش وپرورش و معاونت پرورشی و فرهنگی، وظیفه دارد با توجه به ساحتهای شش گانه تربیتی ، مدرسه ای پویا و با نشاط را در قالب تشکیل گروه های پیشتازان و فرزانگان پی ریزی نماید.

وی اظهار کرد:در سند تحول بنیادین برحیات طیبه تاکید شده و این بدان معناست که در تمامی مراحل آموزش و پرورش باید توازن و تعادل رعایت شود تا خروجی یک دانش آموز در تراز جمهوری اسلامی باشد.

معاون فعالیتهای سازمان دانش آموزی تصریح کرد: وقتی ما دانش آموز، مدرسه ، برنامه و زیرساخت مناسب را داریم ، تنها یک مورد شاید چالش ماباشد و آن هم اعتبار میباشد که با اتخاذ راه کارهای مناسب در سازمان دانش آموزی ما به حل کامل مشکلات اقتصادی خواهیم پرداخت.

دهقانی ضمن تقدیر از مربیان فرزانه حاضر در اردوی ملی قطب پنجم به آنان توصیه نمود : مفاهیم اصلی اردو را به دانش آموزان خود انتقال دهید و سعی در جذب گرو ه های جدید تشکیلاتی با شور و نشاط و برنامه ریزی داشته باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار