وزیر آموزش و پرورش:

سازمان دانش آموزی گمشده آموزش و پرورش است

همدان (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در جمع مدیران سازمان دانش آموزی استان ها، سازمان دانش آموزی را به علت وجود سرمایه انسانی جزو ثروتمندترین سازمان های کشور دانست که از قدرت معنوی بالایی نیز برخوردار است.

کد مطلب: ۹۸۸۱۳۵
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی گمشده آموزش و پرورش است

محسن حاجی میرزایی سازمان دانش آموزی را دارای توانمندی و ظرفیت بالا برای حل مشکلات آموزش و پرورش بیان کرد که باید بیش از پیش از این ظرفیت ها استفاده شود.
او سازمان دانش آموزی را گمشده آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: از طریق سازمان دانش آموزی راحت تر می توان به اهداف عالیه آموزش و پرورش رسید.
حاجی میرزایی اجرای سند تحول بنیادین را مهم ترین برنامه آموزش و پرورش بیان کرد و افزود: بر اساس این سند مهم ترین کار آموزش و پرورش تربیت دانش آموزان همراه با آموزش مهارت های دینی، اخلاقی و اجتماعی است.
او با بیان این که نظم پذیری اعضاء و کارهای تشکیلاتی از فعالیت های جذاب سازمان دانش آموزی است، گفت: اصلی ترین وظیفه سازمان دانش آموزی، تربیت اجتماعی دانش آموزان است که باید چشم انداز آن را مشخص کرد تا خروجی متناسب با اهداف مورد نظر را داشته باشد.
وزیر آموزش و پرورش با بیان این که مخاطب سازمان دانش آموزی، آحاد دانش آموزان هستند، گفت: به حول و قوه الهی توسعه تشکیلاتی را در بدنه سازمان دانش آموزی ادامه و گروه های هدف را مورد توجه قرار خواهیم داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار