مدیر سازمان دانش آموزی استان اردبیل خبر داد:

برگزاری پیش اردوی قطبی استانی اعضاء و مربیان پیشتازان و فرزانگان

مدیر سازمان دانش آموزی استان اردبیل از برگزاری پیش اردوی قطبی استانی اعضاء و مربیان پیشتازو فرزانه این استان خبر داد.

کد مطلب: ۶۵۶۱۲۶
لینک کوتاه کپی شد

رحمان ارحمی در گفت و گو با خبرنگار پانا اردبیل، با اعلام این خبر اظهار کرد: این اردوی چهار روزه برای بیش از 300 نفر از اعضا، مربیان، مدرسین و اعضای مجامع نواحی و مناطق 19 گانه استان برگزارگردید.

ارحمی بیان کرد: در طول برگزاری این اردو، شرکت کنندگان اعم از دانش آموزان و مربیان با شرح وظایف، برنامه های مهارتی، فنی، فرهنگی و آموزشی در خصوص تشکل دانش آموزی پیشتازان و فرزانگان در چارچوب مقررات آشنا شده و آموزش دیدند.

وی افزود: تمرین عملی - مهارتی دانش آموزان عضو گروه فرزانگان به منظور ارتقاء سطح علمی - عملی دانش تشکیلاتی و آمادگی مربیان و دانش آموزان منتخب برای شرکت در اردوی قطبی کشوری و نیز شناسایی دانش آموزان توانمند در حوزه فعالیت کاری سازمان دانش آموزی ، سنجش دانش تشکیلاتی دانش آموزان جهت شرکت در برنامه های اردویی درون و برون استانی و همچنین ایجاد انگیزه در بین دانش آموزان در راستای فعالیت های تشکیلاتی از جمله اهداف محوری برگزاری چنین اردوهایی است .

ارحمی خاطرنشان کرد: آموزش، یادگیری مستمر، بکارگیری و فعالیت برای تحقق ماموریت ها بر اساس اساسنامه تشکل پیشتازان و فرزانگان جزو اهداف این اردو است که با بهره گیری از ظرفیت مجمع مدرسین استانی به مربیان آموزش هایی در خصوص مخابرات، نظام جمع، امداد و کمک های اولیه، گره و چوب بندی داده می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار