همگام با اردوی ملی قطبی/۴۱

پرچم های رنگین افتخار در دستان اعضای اردو ی اقتدار و اعتدال

استان های حاضر در اردو اعتدال و اقتدار اردو ملی_قطبی سازمان دانش آموزی با حضور پر شور و نشاط در برنامه های آموزشی و فوق برنامه اردویی موفق به کسب پرچم های افتخار از سوی مسئولین ارزیابی شده اند.

کد مطلب: ۶۵۵۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد

اکبر ابراهیمی سرپرست اردوی اقتدار در حاشیه سومین روز از اردوی ملی_قطبی سازمان دانش آموزی به میزبانی فارس در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار داشت: اردو ملی_قطبی سازمان دانش آموزی به صورت دو اردو اقتدار و اعتدال اجرا می شود که استان های خوزستان، هرمزگان و کرمان در اردو اقتدار و کمپ های مختص این اردو در اردوگاه شهید دستغیب شیراز اسکان یافته اند.

وی افزود: تعداد نفرات حاضر در این اردو 194 نفر در مجموع سه استان میهمان هستند که در چهار روز مدت برگزاری اردو در کلاس های آموزشی، مهارتی و فعالیت های فرهنگی، مذهبی، هنری و ورزشی تربیت داده شده در اردو، با شور و نشاط شرکت می کنند.

وی ابراز داشت: استان هرمزگان در روز اول با کسب نمره های ارزیابان موفق به دریافت پرچم افتخار دیانت و معنویت، استان خوزستان پرچم افتخار نظم پذیری و استان کرمان پرچم افتخار خلاقیت و نوآوری شد.

ابراهیمی اضافه کرد: در روز دوم نیز پرچم افتخار دیانت و معنویت به استان خوزستان، پرچم افتخار نظم پذیری به استان کرمان و پرچم افتخار خلاقیت و نوآوری به استان هرمزگان رسید.

در ادامه سرپرست اردو اعتدال به خبرنگار پانا فارس گفت: استان های فارس، کهگیلویه و بویر احمد و بوشهر در اردو اعتدال اسکان یافته اند، 215 نفر در مجموع سه استان در این اردو حضور دارند که در روز اول پرچم افتخار دیانت و معنویت به استان فارس، پرچم افتخار نظم پذیری به استان کهگیلویه و بویر احمد و پرچم افتخار خلاقیت و نوآوری به استان بوشهر رسید.

عبدالرحمن کیالی بابیان اینکه مربیان پیشتاز اردو اعتدال علاوه بر حضور در کلاس های آموزشی و مهارتی حضور دارند در فوق برنامه های اردویی نیز حضور پررنگی و با شور و نشاطی را به نمایش گذاشته اند، افزود: استان کهگیلویه و بویر احمد در روز دوم نیز با کسب نمره های ارزیابان موفق به دریافت پرچم افتخار دیانت و معنویت، استان بوشهر پرچم افتخار نظم پذیری و استان بوشهر پرچم افتخار خلاقیت و نوآوری شد.

دریافت پرچم های افتخار دیانت و معنویت، نظم پذیری و خلاقیت و نوآوری باعث اخذ امتیاز از سوی ارزیابان می شود که در نتیجه رتبه گروهی اردو اعتدال و اقتدار را افزایش داده و منجر به برتری یکی از 2 اردو اعتدال و اقتدار خواهد شد، در همین راستا نیز حضور موثر هریک از استان ها در تمامی بخش های اردو از جمله کلاس های آموزشی و فوق برنامه ها دارای امتیاز برای تشکیلات استان ها است که باعث برتری یکی از استان در اردو ملی_قطبی می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار