حمایت نمایندگان مجلس دانش آموزی از بطحایی

جمعی از نمایندگان مجلس دانش آموزی در نامه ای به نمایندگان مجلس شورای اسلامی از سیدمحمد بطحایی گزینه پیشنهادی رئیس جمهوری برای وزارت آموزش و پرورش در دولت دوازدهم حمایت کردند.

کد مطلب: ۶۵۴۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، متن بیانیه حمایتی جمعی از نمایندگان مجلس دانش آموزی از سیدمحمد بطحایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش دولت تدبیر و امید به شرح زیر است:

نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی

آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران در این پیج تاریخی، امروز در عرصه های مختلف ملی و بین المللی و اقلیمی با فرصت ها و چالش های پیچیده و بسیاری روبروست که با حضور وزیری توانمند، عبور از دشوارترین تنگناها امکان پذیر خواهد بود.

براین باوریم که جناب آقای سید محمد بطحایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش از جمله مدیران شایسته ای است که با تسلط در روند اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، شناخت کامل از ظرفیت های دانش آموزی کشور و با برنامه های هدفمند و موثر برای تکریم منزلت و معیشت فرهنگیان می توانند سکانداری موفق برای تصدی وزارت آموزش و پرورش باشند و جریان اعتدال و عقلانیت را در بزرگ ترین دستگاه اجرایی کشور ساری و جاری کنند.

مشارکت بانوان در فرآیندهای مدیریتی، تحول و کیفیت بخشی آموزشی، جوانگرایی و نوسازی مدیریتی، تقویت جایگاه معلمان و احیاء اقتصاد آموزش که از مهم ترین رئوس برنامه های این وزیر فرهیخته پیشنهادی می باشد، قطعا نوید بزرگی برای امروز و فردای آینده سازان میهن اسلامی است.

امید داریم با حمایت های مسئولانه شما بزرگواران، شاهد شکوفایی دستگاه تعلیم و تربیت و فردایی پر امید با حضور دکترسید محمد بطحایی باشیم.

ان شالله

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار