معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل خبرداد:

پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغالزایی در روستاهای اردبیل

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: ۳۶ میلیارد تومان تسهیلات بانکی ارزان قیمت در قالب طرح ‌های اشتغال‌زایی روستایی در استان اردبیل پرداخت می‌شود .

کد مطلب: ۶۵۴۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،اقبال عباسی در جلسه کمیته استانی ارتقای اقتصادی و مشارکت‌های مردمی و تسهیلات در بافت‌های ناکارآمد اردبیل اظهار داشت: بر اساس تفاهم نامه بین دفتر مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری با بانک سینا ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی با بهره بانکی ۸ درصد برای ایجاد اشتغال روستایی استان اردبیل اختصاص یافته است که در مرحله نخست آن ۱۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان مورد تصویب قرار گرفته است .

وی افزود: تاکنون بیش از ۴ میلیارد تومان از سهم استانی این تسهیلات با معرفی دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل در قالب اجرای طرح‌های پرورش دام و طیور و آبزیان و صنایع دستی روستایی پرداخت شده است و برای جذب حداکثری اعتبارات پیش‌بینی شده، متقاضیان به بانک عامل معرفی شده‌اند .

عباسی از اجرای طرح دوم پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در قالب تفاهم‌نامه با بانک پارسیان در ماه‌های آتی خبر داد و گفت: توجه به مناطق محروم و ایجاد درآمد با اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی از اقدام‌های دولت یازدهم و برنامه‌ریزی‌های دولت دوازدهم است .

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل در ادامه با بیان اینکه طرح‌های اشتغال خانگی جزِو الگوهای موفق اشتغال‌زایی است تصریح کرد: اهتمام ویژه بهزیستی برای توسعه و اجرای این طرح‌ها در بین افراد تحت پوشش ضروری است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار