مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خبرداد:

ارائه ۳۳۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان اردبیلی

اردبیل (پانا) - مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: به منظور دستیابی به خودکفایی مددجویان ۳۳۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی در اردبیل ارائه شده است.

کد مطلب: ۸۱۲۶۹۴
لینک کوتاه کپی شد
ارائه ۳۳۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان اردبیلی

حسین دشتی اظهارکرد: به منظور دستیابی به خودکفایی مددجویان ۳۳۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی در اردبیل ارائه شده است که از مددجویان انتظار داریم در این زمینه اقدامات مناسبی را مبنای کار قرار دهند.

وی با بیان این که دو هزار و ۳۰۰ طرح اشتغال و خودکفایی در سال گذشته توسط مددجویان تحت حمایت این نهاد اجرا شده است افزود: اشتغال‌زایی مناسب برای مددجویان کمیته امداد از برنامه‌هایی است که در تلاش هستیم تحقق یابد تا بتوانیم فرصت‌های شغلی مناسبی را برای آنان فراهم کنیم و آن‌ها را از چرخه حمایتی خارج کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان گفت: تسهیلات پرداختی توسط بانک‌های عامل ۲۲۰ میلیارد ریال است که در اختیار مددجویان قرار گرفته و یک هزار و ۴۸۴ نفر از مددجویان اردبیلی با دریافت تسهیلات اشتغال از بانک‌های عامل وارد بازار کار شده‌اند که این موضوع برای ما حائز اهمیت است.

دشتی بیان کرد: ۷۵۷ نفر از مجریان طرح‌های خودکفایی نیز با دریافت تسهیلات اشتغال از صندوق امداد ولایت وارد چرخه تولید شده‌اند و هشت میلیارد و ۷۵۶ میلیون تومان وام اشتغال‌زایی از محل اعتبارات کمیته امداد اردبیل به مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: بهره‌گیری از طرح‌های اشتغال‌زای نوین از اهم اقداماتی است که برای ارتقای سطح کیفی و کمی تولیدات می‌تواند کارساز باشد و در این زمینه نیازمند همت مجریان طرح‌های اشتغال هستیم که این موضوع می‌تواند در توسعه اقتصادی استان و به دنبال آن در کاهش بیکاری نقش اساسی داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار