مدیر کل آموزش و پرورش یزد خبر داد؛

ساخت 288 واحد آپارتمان ویژه فرهنگیان فاقد مسکن در یزد

مدیر کل آموزش و پرورش یزد با بیان این که پیگیری در راستای رفع دغدغه معیشت فرهنگیان یکی از اولویت‌های این اداره کل است، گفت: 288 واحد آپارتمان ویژه فرهنگیان فاقد مسکن در استان یزد ساخته شده است.

کد مطلب: ۶۵۴۰۰۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانای یزد،«احمدشیرزاد» در نشست خبری که به منظور اعلام وضعیت اداره کل آموزش و پرورش یزد برگزار شد، با اشاره به این که رسیدگی به وضعیت درمانی دانش آموزان فاقد بیمه تکمیلی یکی از اولویت‌های اجرایی این اداره کل است، اظهار کرد: پیگیری بحث بیمه تکمیلی فرهنگیان بازنشسته از دیگر دغدغه‌های جدی آموزش و پرورش یزد است.

وی با بیان این که تأمین رفاه فرهنگیان و رفع دغدغه‌های آنها نقش مهمی در ارتقای آموزش در مدارس ایفا می‌کند، افزود: 288 واحد آپارتمانی برای فرهنگیان فاقد مسکن دراستان ساخته شده که تاکنون 220 مفر واجد شرایط برای دریافت آنها اقدام کردند.

این مقام مسئول در ادامه فضای غیر استاندارد و ناایمن کلاس‌های درس را یکی از معضلات و چالش‌های جدی اداره کل آموزش و پرورش یزد دانست و بیان کرد: کمبود اعتبارات نقش مهمی در عدم ارائه خدمات بهتر و استاندار در حوزه عمرانی این اداره کل ایفا می‌کند.

وی حمایت خیرین مدرسه ساز را نقطه قوتی برای بحث آموزش در استان یزد عنوان کردو ادامه داد: بدون حمایت خیرین خدمات آموزشی و تربیتی آن طور که باید و شاید محقق نمی‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش یزد در بخش دیگری از سخنان خود در مورد اتباع خارجی در مدارس استان، گفت: حدود هفت درصد دانش آموزان مشغول به تحصیل در استان یزد با جمعیتی بالغ بر 10 هزار نفر اتباع خارجی هستند.

شیرزاد با بیان این که 60 درصد دانش آموزان اتباع در شهر یزد از دانش آموزان ایرانی تفکیک شدند، تصریح کرد: قرار است با حمایت کمیساریای عالی سازمان ملل متحد چند مدرسه در شهر یزد ویژه اتباع احداث شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار