فرشیدی در گفت و گو با پانا:

نمایندگان"بطحایی" را قبول دارند

وزیر آموزش و پرورش در دولت نهم گفت:مجلس شورای اسلامی و نمایندگان نسبت به بطحایی و برنامه هایی که تاکنون ارائه کرده، نظر مثبتی دارند و این نکته حائز اهمیت است.

کد مطلب: ۶۵۳۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد

محمود فرشیدی در گفت و گو با پانا، در مورد گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش برای دولت دوازدهم، اظهارداشت: من در خصوص شخص خاصی اظهار نظر نمی کنم اما تاکنون که سید محمد بطحایی برنامه های خود را ارائه و از آن دفاع کرده است، مجلس شورای اسلامی و نمایندگان نسبت به او نظر مثبتی دارند.

وی در مورد ویژگی هایی که وزیر آموزش و پرورش باید داشته باشد، گفت: بطحایی به عنوان گزینه این وزارت یا وزیر آینده آموزش و پرورش باید از جایگاه جامعه فرهنگیان حمایت و به مسایل و مشکلات معلمان رسیدگی کند.

فرشیدی با تاکید براینکه وزیر آینده نهاد بزرگ تعلیم و تربیت باید درد معلمان را بداند، عنوان کرد: وزیر آینده آموزش و پرورش باید یک تیم اقتصادی قوی تعیین کند تا اعضای آن تیم بتوانند مشکلات معیشتی و اقتصادی معلمان را حل کند و آن ها را کاهش دهند.

وی با بیان اینکه مدیریت وزیر نباید مدیریت گروهی باشد، افزود: وزیر باید برای حل مسائل آموزش و پرورش مدیریت فراگیر داشته باشد و شایسته سالاری را مبنای فعالیت ها قرار دهد.

وزیر سابق آموزش و پرورش گفت: برای ایجاد تحول باید سند تحول بنیادین اجرا شود و برای ادامه فعالیت ها باید به اجرای این سند پایبند بود.

وی، جذب نیروهای مومن و ارزشی برای تربیت صحیح دانش آموزان در نهاد بزرگ آموزش و پرورش یکی از برنامه های مهم وزیر آینده دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار