توضیح رئیس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات درباره تغییرات این تشکل

رئیس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: روز گذشته انتخابات کمیته‌های سه‌گانه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات برگزار و اعضای آن مشخص شد.

کد مطلب: ۶۵۳۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد

ژاله فرامرزیان در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار کرد: روز گذشته انتخابات کمیته‌های سه‌گانه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات برگزار شد و طی آن ۹ نفر به عنوان اعضای کمیته سیاسی، ۵ نفر به عنوان اعضای کمیته استان‌ها و ۳ نفر به عنوان کمیته پشتیبانی انتخاب شدند.

وی افزود: بر همین اساس حسین کمالی به عنوان رئیس و آذر منصوری، احمد حکیمی‌پور، محمد سالاری، یدالله طاهرنژاد، فرج کمیجانی، عزت‌الله تقواییان، بنده و الهام فخاری به عنوان اعضای کمیته سیاسی انتخاب شدند.

رئیس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ادامه داد: حبیب زاده، رئیس‌کرمی، خون‌چمن، غریبانی و مصلی اعضای کمیته استان‌ها را تشکیل می‌دهند که هنوز رئیس این کمیته مشخص نشده است.

وی یادآور شد: همچنین مقرر شد سه عضو کمیته پشتیبانی هم اعضای هیات رئیسه دوره‌ای باشند. که در حال حاضر بنده و آقای عابدی عضو آن هستیم.

فرامرزیان خاطرنشان کرد: سبقه تاریخی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به سال 1374 باز می گردد که حدود 15 حزب عضو آن بودند و مرور چند حزب دیگر نیز عضو آن شدند که مجموعه احزاب اصلاح طلب در آن شورایی را تشکیل دادند و مدتی هم به نام جبهه هماهنگی دوم خرداد نام داشت .

وی گفت: هر سه ماه یکبار دبیرکل یک حزب رئیس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات است. بر اساس تغییراتی که در آیین نامه از سال 92 ایجاد کردیم 3 کمیته برای آن تعریف شد. کمیته سیاسی ، کمیته امور استانها و کمیته پشتیبانی و بقیه امور مربوط به انتخابات نیز همه بر عهده کمیته سیاسی است اما در آیین نامه پیش بینی شده است که اگر در مقطعی لازم شد کمیته های دیگری نیز تشکیل شود اما آن کمیته ها دیگر کمیته دائمی نیستند.

رئیس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تصریح کرد: کمیته سیاسی اهدافی را دنبال می کند که یکی از آنها بحث رسیدگی احزاب متقاضی ، تحلیل مسائل سیاسی روز و اظهار نظر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار