معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:

معلولیت جسمی نمی تواند مانع شکوفایی استعدادها شود

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: معلولیت جسمی نمی تواند مانع شکوفایی استعدادها شود.

کد مطلب: ۶۵۱۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، سعید شبستری در آیین افتتاح نوزدهمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر با نیازهای ویژه کشور در سالن ورزشی امام علی (ع) تبریز با تاکید بر کشف و شناسایی استعدادها و توانمندی های دانش آموزان با نیازهای ویژه گفت: دولتمردان باید این توانایی ها را ببینند و جامعه هم باید بداند که برخی محدودیت های جسمی نمی تواند مانع از شکوفایی استعدادها شود.

وی خطاب به مربیان و معلمان دانش آموزان با نیازهای ویژه اظهار داشت: کار شما سخت است و مطمئن هستم که با عشق و ایمان در این میدان وارد شدید و فداکارانه و علاقمند برای تعلیم و تربیت این فرزندان ایران زمین تلاش می کنید.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: امیدوارم روزی برسد که زمینه تحصیل دانش آموزان دارای معلولیت های جسمانی در مدارس عادی فراهم شود.

شبستری با اشاره به موفقیت های آموزش و پرورش استان در 3 سال گذشته گفت: خوشبختانه در آزمون کنکور امسال دانش آموزان استان رتبه های خوبی را کسب کردند که جای بسی افتخار دارد.

نوزدهمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر با نیازهای ویژه( استثنایی) در 8 رشته ورزشی با حضور نزدیک به 1000 نفر از دانش آموزان این حوزه از 16 لغایت 24 مردادماه در تبریز در حال برگزار ی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار