تور خبری و گردشگری خوسف برگزار شد

در مراسمی به مناسبت روز خبرنگار، از دو خبرنگار و 18 رابط خبری و مسئول روابط عمومی دستگاههای اجرایی شهرستان خوسف تقدیر شد.

کد مطلب: ۶۵۱۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی، مسعود قلی زاده معاون فرماندار خوسف در جمع خبرنگاران و رابطان و مسئولان روابط عمومی دستگاههای اجرایی شهرستان خوسف با گرامیداشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار و تقدیر از زحمات دو خبرنگار صدا و سیما و روزنامه خراسان گفت : خبرنگاری کاری بسیار سخت و دشوار است .
معاون فرماندار خوسف افزود : خبرنگاران باید آنچه را می بینند بر اساس واقعیت ها انتقال دهند و به دنبال حاشیه ها نباشند ؛خود را درگیر بازی ها و مسائل سیاسی نکنند و از کمبود ها و مسئولان انتقاد کنند ، سوژه های خبری را برجسته تر کنند ، مشکلات را انتقال دهند تا موجب رشد ، رفع مشکلات ، رضایت مردم و بهبود وضعیت موجود شود .
وی از جاذبه های گردشگری شهرستان به عنوان یکی از سوژه های خبری و گزارشی مهم یاد کرد و افزود: با وجود جاذبه های گردشگری زیاد در سطح شهرستان هر چه کار شود هنوز کم است ؛چون ناشناخته مانده و معرفی نشده است و حتی بعضی از مسئولان و خبرنگاران نیز جاذبه های گردشگری شهرستان را از نزدیک ندیده اند که لازم است خبرنگاران در جهت شناساندن پتانسیل های شهرستان بیشتر تلاش کنند.
معاون فرماندار شهرستان خوسف به خبرنگاران وعده برگزاری یک تور خبری با محوریت گردشگری را داد و گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، محیط زیست و سرپرست اداره بهزیستی با همکاری فرمانداری، تیم و تور خبری و عکاسی گردشگری را هماهنگ کنند تا از تمام جاذبه های گردشگری شهرستان عکس ، فیلم و گزارش تهیه کنند تا به استان و کشور معرفی و شاهد رونق صنعت گردشگری و جذب توریسم در شهرستان خوسف باشیم .
قلی زاده همچنین خواستار همکاری بیشتر مسئولان روابط عمومی دستگاههای دولتی با کانال و گروه گردشگری و مسئول محیط زیست شهرستان خوسف شد و از خبرنگاران ، رابطین خبری و مسئولان روابط عمومی اداره های شهرستان خواست، با راه اندازی یک گروه تلگرامی ، ضمن تبادل اطلاعات و تجربیات ، ارتباط خود را با همدیگر بیشتر کنند.
همچنین در بخش دیگری از جلسه رضا حسینی مقدم سرپرست اداره بهزیستی خوسف، با اعلام آمادگی برای برگزاری تور دو روزه خبری خبرنگاران گفت: به دلیل کمبود خبرنگار در خوسف ، رابطین و مسئولان روابط عمومی دستگاههای اجرایی شهرستان می توانند با خبرگزاری های استان هماهنگی های لازم را انجام دهند و به عنوان نماینده خبرگزاری فعالیت و خبرها را ارسال کنند .
خبرنگاران و مسئولان روابط عمومی اداره های خوسف با انتقاد از نبود هفته نامه ، ماهنامه و نشریه در شهرستان ، خواستار تشکیل کمیته روابط عمومی شهرستان و ارتباط بیشتر مدیران با خبرنگاران در پوشش خبری و انتقال مشکلات مردمی شدند.
در پایان از "مرتضی رمضانی " و " محمد حسن مشمولی " خبرنگاران صدا و سیما و روزنامه خراسان و 18 رابط خبری و مسئول روابط عمومی دستگاههای اجرایی شهرستان خوسف تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار