عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری:

روحانی دولت خودش را ادامه تلاش ها برای آزادی تلقی کرد

عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری با اشاره به همزمانی 110 سالگی انقلاب مشروطه و مراسم تحلیف رئیس جمهوری، گفت: روحانی در مراسم تحلیف دولت خودش را ادامه همان تلاش ها برای آزادی و دموکراسی تلقی کرد و تعهد خود را به این مفاهیم با یادآوری اهداف انقلاب مشروطه و انقلاب اسلامی بیان کرد .

کد مطلب: ۶۵۰۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد

داریوش قنبری، عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پانا، شائبه اختلاف بین دولت و اصلاح طلبان را در مورد کابینه رد کرد و گفت: اصلاح طلبان دولت روحانی از خودشان می دانند و از آن حمایت خواهند کرد.

عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری تلاش برای حل مشکلات مردم را محور اصلی سخنان رئیس جمهوری در مراسم تحلیف دانست و افزود: روحانی می خواهد مسائل و مشکلات مردم را در عرصه های مختلف سیاسی و اقتصادی حل کند، لذا از سایر قوا کمک خواست و همکاری همه قوا در داخل کشور برای حل مشکلات را خواستار شد.

داریوش قنبری در ارزیابی خود از سخنان روحانی در حوزه سیاست خارجی، متذکر شد: تداوم استراتژی دولت روحانی در تنش زدایی با جهان خارج از طریق راهبرد مبتنی بر صلح نیست. روحانی به خوبی در ارتباط با همسایگان بیان کرد که دست دوستی به سمت همسایگان دراز می کند و قصد دارد که از طریق گفت و گو و صلح مسائل و مشکلات حل بشود.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با یاد آوری این که ایران همواره راه صلح را در نظر گرفته و در این راستا تلاش می کند تا به تعهدات خود در برجام پایبند باشد، خاطرنشان کرد: روحانی در ارتباط با برجام خطاب به بیگانگان، به خصوص قدرت های طرف مذاکره در برجام، هشدار داد که کاری خلاف منافع ایران انجام ندهند و استراتژی سیاست خارجی را در مورد آنها بیان کرد و به اروپایی ها هم هشدار داد که در مقابل آمریکا بیاستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار