مدیرکل آموزش وپرورش آذربایجان شرقی تاکید کرد:

ایجاد آمادگی جسمی و روحی در مدارس استثنایی با مسابقات ورزشی

مدیرکل آموزش وپرورش آذربایجان شرقی تاکید کرد: هدف از برگزاری برگزاری نوزدهمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر استثنائی کشور و مشابه آن ارتقای سطح کمی و کیفی درس تربیت بدنی و ایجاد آمادگی جسمی و روحی در مدارس استثنایی است.

کد مطلب: ۶۵۰۶۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، جعفر پاشایی در جلسه ستاد برگزاری نوزدهمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر استثنائی کشوربا بیان اینکه معلولیت، محدودیت نیست، افزود: هدف از برگزاری این مسابقات ارتقای سطح کمی و کیفی درس تربیت بدنی و ایجاد آمادگی جسمی و روحی در مدارس استثنایی است.

وی با بیان اینکه مسابقات این دوره متنوع تر از میزبانی سال های گذشته در شهر تبریز می باشد، افزود: تاکید ماهمراهی وپشتیبانی تمامی متولیان و مسئولین برای برگزاری هر چه باشکوهتر این مسابقات است.

مدیرکل آموزش وپرورش آذربایجان شرقی با بیان این که استان آذربایجان شرقی ظرفیت و پتانسیل های لازم برای برگزاری مسابقات کشوری را دارد، گفت: دقت در کیفیت برگزاری مسابقات مورد نظر متولیان امر قرار گیرد.

مسئول دستگاه تعلیم و تربیت استان با تاکید بر ایمنی، اسکان، پذیرایی، بهداشت وتغذیه مناسب و فوق برنامه این مسابقات اظهار داشت: با تمهیدات در نظر گرفته شده میزبان خوبی در شان نام آذربایجان خواهیم بود.

پاشایی در پایان با اشاره به اینکه 971 نفر از دانش آموزان دختر در این مسابقات شرکت کرده اند، گفت : در گروه اول 471 نفر در گروه های آسیب شنوایی و جسمی_ حرکتی و در گروه دوم 500 نفر در گروه آسیب دیده بینایی و نیازهای ویژه ذهنی در رشته های آمادگی جسمانی، تنیس روی میز، دو میدانی، شطرنج، بوچیا،گلبال و گویرانی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار