برگزاری آئین نکوداشت از ۴عنوان کتاب عماد افروغ در تالار اندیشه

آئین نکوداشت و رونمایی از ۴ عنوان کتاب عماد افروغ،روز گذشته با حضور چندی از چهره های سیاسی و اهالی فرهنگ و دانشگاه در سالن آمفی تئاتر فرهنگ سرای اندیشه برگزار شد.

کد مطلب: ۶۴۸۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا‌ آیین نکوداشت و رونمایی از ۴ عنوان کتاب تازه منتشر شده دکتر عماد افروغ روز یک شنبه ۸ مرداد ماه ساعت ۱۸ در آمفی تئاتر فرهنگ سرای اندیشه برگزار شد.
این برنامه که با حضور چندی از چهره های سیاسی و اهالی فرهنگ و دانشگاه بود تا از تلاش های چندین ساله دکتر عماد افروغ تجلیل شود.
در این آیین نکوداشت چهره هایی همچون محمدباقر قالیباف، علی مطهری، مهدی گلشنی، حمید پارسانیا، مریجی، فرشته طائرپور و محمود صالحی (معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ... حضور داشتند.
در این برنامه بعد از سخنرانی های بعضی از مهمانان، ۴ عنوان کتاب «ارزیابی انتقادی نهاد علم در ایران»، «فریادهای خاموش روزنگاشت تنهایی(جلد دوم) »، «فریادهای خاموش روزنگاشت تنهایی(جلد سوم)» و «نگرش منظومه ای و دیالتیکی به سینمادر دفاع از سینمای اجتماعی» توسط محمدرضا قالیباف رونمایی شد.
عماد افروغ بیش از سه دهه است که در عرصه علم و فرهنگ و سیاست کشور با تاکید بر ظرفیت انتقادی و تعالی گرایی گفتمان دینی و انقلابی در حال فعالیت های موثری است و تقدیر از وی در حقیقت، تقدیر از سه دهه تلاش وجهد انقلابی برای تعالی و رشد فرهنگ ملی، دینی و انقلابی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار