محمود افشاردوست در گفت و گو با پانا:

کولاکوویچ درباره غلامی تصمیم می گیرد/انتظار باخت به اندونزی را نداشتیم

دبیر فدراسیون والیبال تصمیم گیری نهایی درباره ترک اردوی تیم ملی توسط عادل غلامی را بر عهده ایگور کولاکوویچ گذاشت.

کد مطلب: ۶۴۸۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد

محمود افشاردوست در گفت و گو با پانا درباره اختلاف و درگیری که در تیم ملی به وجود امده گفت: این مواردی است که باید کادرفنی تیم در مورد آن تصمیم بگیرند و ما حق دخالت نداریم، ولی به هرحال حرکت خوبی نبوده و نمی دانم چرا بین این دوبازیکن درگیری پیش آمده است.

وی گفت: غلامی و موسوی هر دو از ستاره های تیم ملی والیبال هستند و اگر اختلافی هم پیدا کرده اند باید در پایان تمرین حلش می کردند نه اینکه غلامی اردوی تیم ملی را ترک کند.

دبیرفدراسیون والیبال بابیان اینکه نظم و انضباط در تیم ملی شرط اساسی است، اظهار کرد: هیچ تیمی به موفقیت نمی رسد مگر اینکه نظم و ترتیب در تیم حاکم شود. کولاکوویچ هم از همان ابتدا به ساکن شخصیتی بود که تاکید فراوانی بر روی نظم تیم ملی داشت و به نظرم از این موضوع ساده نمی گذرد، به هر حال تیم ایران سه شنبه قرار است راهی ترکیه شود و امروز هم در رابطه با این موضوع تصمیم می گیرند.

وی در مورد احتمال حذف غلامی از اردوی تیم ملی عنوان کرد: همانطور که گفتم تصمیم گیرنده نهایی کولاکوویچ است، او تاکنون اردوی های خوبی داشته و شرایط خوبی هم در اردوها وجود داشته، از طرفی عادل غلامی هم سال هاست عضو تیم ملی والیبال بوده و یکی از بانظم ترین و خوش اخلاق ترین بازیکنان بوده اما این بار نتوانسته خودش را کنترل کند و ناراحتی پیش آمده به هرحال امروز جلسه است و باید دید کادرفنی چه تصمیمی می گیرد.

وی همچنین به حذف تیم امید از مسابقات قهرمانی آسیا اشاره مرد و گفت: متاسفانه تیم با شکست مقابل اندونزی از جمع چهارتیم بازماند، انتظار این نتیجه را نداشتیم چرا که سیچلو و شاگردانش در ابتدای این مسابقات خوب ظاهر شدند ولی به هرحال این شکست رقم خورد، به طور حتم تیم به ایران برگردد جلسه ای خواهیم گذاشت و علت شکست این تیم را بررسی خواهیم کرد. در مقطع امید کسب تجربه و حضور در میادین بین المللی یکی از واجبات است چرا که همین بازیکنان قرار است به تیم ملی راه پیدا کنند و جایگزین ستاره های والیبال شوند بنابراین باید تجربه های بین المللی زیادی دیده باشند به هر روی علت ضعف و شکست تیم امید بررسی می شود و نتیجه آن را اعلام خواهیم کرد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار