تصویب کلیات طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه آمریکا

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کلیات طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه در منطقه به اتفاق آرا در کمیسیون تصویب شد.

کد مطلب: ۶۴۷۸۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش گروه سیاسی پانا، علاءالدین بروجردی در پایان جلسه بررسی طرح اقدامات نابخردانه آمریکا در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا کلیات طرح مقابله با اقدامات کنگره آمریکا در کمیسیون چکش‌کاری خواهد شد؟ اظهار داشت: طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه به اتفاق آرا در کمیسیون به تصویب رسید.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیام این مصوبه با رأی اکثریت آرا یعنی این که یک هم داستانی کامل در مقابل اقدامات کنگره آمریکا در مجلس شورای اسلامی وجود دارد و با توجه به اینکه کمیسیون تخصصی این موضوع کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی است بعد از یک بحث حدودا دو ساعته همه هم نظر بودند که کلیات این طرح به تصویب رسید.

وی تصریح کرد: ما نیازمند جلسات متعددی برای بررسی پیشنهادهای هستیم چرا که پیشنهادهای فراوانی‌ از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به کمیسیون واصل شده است و ما به احترام همکاران خود در مجلس شورای اسلامی تک تک این پیشنهادها را مورد بررسی قرار خواهیم داد و در صورت تصویب به طرح اضافه خواهد شد.

بروجردی افزود: همانگونه که در کمیسیون مصوب کردیم پس از بررسی، طرح برای رأی گیری و تبدیل شدن به قانون به صحن علنی مجلس شورای اسلامی خواهد آمد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا مشخص است که برای بررسی پیشنهادها چند جلسه خواهید داشت؟ خاطرنشان کرد: این موضوع بستگی به این دارد که این جلسات تا چه میزان زمان بخواهد؛ ممکن است طی یک جلسه ۳ یا ۴ ساعته تمام شود اما اگر حجم پیشنهادها زیاد باشد به احترام همکاران جلسه‌های بیشتری خواهیم داشت تا از تمام ظرفیت فکری نمایندگان برای شکل‌گیری این قانون استفاده کرده باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار