همزمان با ایام دهه کرامت؛

مراسم تکریم امامزاده «موسی مبرقع(ع)» در قم برگزار شد

همایش تکریم و بزرگداشت امامزاده موسی مبرقع(ع) فرزند بلافصل امام جواد(ع) امروز شنبه همزمان با ایام دهه کرامت با حضور شخصیت‎های کشوری و استانی در قم برگزار شد.

کد مطلب: ۶۴۷۷۹۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از قم، در مراسم تکریم امامزاده موسی مبرقع(ع)، علاوه بر حجت ‎ الاسلام والمسلمین مروی معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری و حجت ‎ الاسلام والمسلمین حسینی مقدم مدیرکل اوقاف استان قم، آیت ‎ الله خائفی، حجت ‎ الاسلام صالحی خوانساری، مهندس جمالی معاون سیاسی امنیتی استاندار، سیار فرماندار قم و مدیران استان حضور داشتند.

انجام بیش از 70 درصد تملکات طرح توسعه حرم موسی مبرقع(ع)

رئیس هیئت امنای حرم موسی مبرقع(ع) در این مراسم از توسعه ساختار سازی حرم مطهر حضرت موسی مبرقع(ع) خبرداد و افزود: 70 درصد خریداری املاک اطراف محل انجام شده است و تمام جوانبی که برای توسعه این حرم باید انجام شود، در نظر گرفته و اندیشیده شده است.

سیدحسن رضوی گفت: خوشبختانه به حسب نگاه پرخیر و برکت رهبری در سفر تاریخی ایشان به قم، اعتباراتی در قالب استفاده ازظرفیت راه و شهرسازی فراهم شد بودجه خوبی برای تملک و توسعه و احداث یک مجموعه زیارتی در این حرم فراهم شد.

وی ادامه داد: یکی از اهداف فعالان هیئت امنای آستان حضرت موسی مبرقع(ع) بیان و معرفی عظمت این شخصیت والا مقام و فراهم کردن امکانات سخت افزاری این هرم بوده است.

وی گفت: با توجه به اینکه این امامزاده مریدان بسیاری از خارج از کشور دارد و به همین سبب هیئت امنای این امامزاده، کنگره بین ‎ المللی را برای گردهمایی محبان این امامزاده برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم تصریح کرد: امیدواریم مریدان ومحبان این امامزاده واجب التعظیم در داخل و خارج از کشور با تجمیع در یک برنامه هماهنگ و در قالب یک گردهمایی، گردهم آمده و به خدمت گذاری به این آستان مشغول شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار