مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل:

طرح یاوران ولایت با حضور ۳۰۰ دانش‌آموزاردبیلی آغاز می‌شود

مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل گفت: طرح اردوی ملی یاوران ولایت بسیج دانش‌آموزی همزمان با سراسر کشور باحضور ۳۰۰ دانش‌آموز اردبیلی از دوم مردادماه در اردوگاه مقدس اردبیلی آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۶۴۵۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ، ایرج نقی پور درجمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهارداشت: اردوی طرح یاوران ولایت سازمان بسیج دانش‌آموزی از فردا با پذیرش ۱۵۰ نفر از دانش‌آموزان دختر و بسیجی در اردوگاه مقدس اردبیلی با حضور مسوولان استانی، فرماندهان سپاه و بسیج آغاز می‌شود .

نقی پور با اشاره به اینکه بخش برادران هم بلافاصله با اتمام اردوی طرح یاوران ولایت بخش خواهران درهمین مکان آغاز می‌شود افزود: ۱۵۰ دانش‌آموز دختر و ۱۵۰ دانش‌آموز پسر از سراسر استان اردبیل به عنوان فرماندهان پیشگام بسیج دانش‌آموزی مدارس مناطق ونواحی نوزده گانه استان در این اردوی ده روزه تربیتی و فرهنگی طرح یاوران شرکت می‌کنند .

وی با ابراز امیدواری از برگزاری طرح یاوران ولایت سال گذشته افزود : اردوی طرح ولایت بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل امسال متفاوت‌تر از سال گذشته بصورت باشکوه و با برنامه‌های مفرح و تربیتی و فرهنگی به مدت ۵ روز در هر بخش از خواهران و برادران برگزار می‌شود .

مسوول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان از مهم‌ترین برنامه‌های این دوره از اردوی تربیتی و فرهنگی یاوران ولایت دیداردانش‌آموزان بسیجی با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، برگزاری شبی با شهدا، مراسم میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر در بخش خواهران و مراسم میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) دربخش برادران عنوان کرد و افزود: راه‌اندازی ایستگاه فضایی مجازی و جبهه مقاومت سایبری در محوطه اردوگاه برای دانش‌آموزان در راستای آگاه‌سازی دانش‌آموزان با آسیب‌های رسانه و دنیای مجازی، تاثیرات منفی فضای مجازی، سواد رسانه‌ای ،رژیم مصرف رسانه‌ای و پخش فیلم‌های مختلف فرهنگی و تربیتی و غیره از دیگر بخش‌های آیتم ایستگاه فضایی مجازی و جبهه مقاومت سایبری خواهد بود .

نقی پور از دیگر برنامه‌های اردوی طرح یاوران ولایت را بازدید از مزارشهدای گمنام عنوان کرد افزود: با حضور اساتید مجرب استانی و کشوری در بخش‌های مختلف فرهنگی، تربیتی، عقیدتی، اجتماعی، بسیج و غیره کلاس‌های آموزشی در اردوی طرح یاوران ولایت بسیج دانش‌آموزی برگزار می‌شود .

نقی پور افزود: ترویج و اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب، سبک زندگی ایرانی اسلامی و آموزش مدیریتی دانش‌آموزان در مدارس به عنوان فرماندهان پیشگام بسیج دانش‌آموزی از اولویت‌ها و اهداف مهم برپایی این دوره از اردوی تربیتی طرح یاوران ولایت است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار