استاندار کردستان:

توانمندی‌های معلولان شناسایی شود

استاندار کردستان شناسایی توانمندی‌ها و استعدادهای معلولان را ضروری و حایز اهمیت توصیف کرد.

کد مطلب: ۶۴۴۲۱۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کردستان،عبدالمحمد زاهدی استاندار کردستان در نشست صمیمانه با اعضای شورای اداری بهزیستی استان کردستان ضمن بیان این مطلب افزود: ممکن است یک نفر بنا به دلایلی بعضی از توانایی‌های خود را از دست داده باشد ولی دارای استعداد در بخش‌های دیگری باشد که شناسایی این توانمندی ها مهم و می تواند عاملی در رشد و ارتقا فرد معلول باشد.

وی یکی از رسالت های مهم سازمان بهزیستی را توانمند کردن افراد تحت پوشش از جهات مختلف دانست و افزود: در سازمان بهزیستی باید تلاش شود که روز به روز از وابسته شدن افراد تحت پوشش و جامعه هدف کاسته شود.

زاهدی در ادامه سخنان خود یکی از راههای کاهش وابستگی افراد به سازمان بهزیستی را همکاری و مساعدت بانک ها در پرداخت منابع و تسهیلات ارزیابی کرد و گفت: پرداخت تسهیلات به مدد جویان بهزیستی می تواند زمینه ساز اشتغال و خودکفایی آنان را فراهم کند.

استاندار کردستان سازمان بهزیستی از جمله سالم ترین ادارات با توجه به نوع کار و ارتباط با اقشار آسیب پذیر در استان و کشور دانست و اظهار داشت: فعالیت در سازمان بهزیستی را نباید صرفا به عنوان یک شغل نگاه کرد بلکه انگیزه های الهی و انسانی را نیز بسیار حایز اهمیت است.

وی مراجعین به سازمان بهزیستی را جزو افراد آسیب دیده یا در معرض آسیب خواند و اضافه کرد: کمک های مادی تنها بخشی از اقدامات سازمان بهزیستی به مددجویان است و کارهای تخصصی و دقیق برای رفع مشکلات آنها در بخش های مختلف انجام می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار