سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن در بخش دختران در اردبیل آغاز شد

سی و پنجمین دوره مسابقات دانش آموزی قرآن، عترت و نماز در بخش دختران در اردبیل آغاز به کار کرد.

کد مطلب: ۶۴۳۶۰۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا ، سی و پنجمین دوره مسابقات دانش آموزی قرآن، عترت و نماز در بخش دختران امروز دوشنبه 26 تیرماه 96 در سالن ولایت سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل آغاز به کار کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در مراسم افتتاحیه این مسابقات اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اساسی وزارت آموزش و پرورش ترویج فرهنگ قرآن کریم در بین دانش‌آموزان است که در این زمینه دوازده عنوان کتاب با محوریت آیات الهی ویژه دانش‌آموزان در کشور به چاپ رسید که این یک اقدام بسیار مهم و سازنده در حوزه قرآن کریم، عترت و نماز است.

احمد ناصری افزود: این مسابقات در رشته‌های قرآن، نهج ‌البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام و انشای نماز به صورت مجزا برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده و دختران دانش‌‌آموز تا ۲۸ تیر ماه ادامه به رقابت خواهند پرداخت که دانشگاه محقق اردبیلی میزبان این مسابقات خواهد بود.

وی با اشاره به این که این مسابقات به مدت سه روز در بخش دختران در بخش‌های مختلف پژوهش قران برگزار می‌شود، بیان کرد: به طور حتم این مسابقات تاثیر بسزایی در بالا بردن دانش قرآنی دانش‌آموزان دارد و سبب انس بیشتر دانش‌آموزان با قرآن می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان کرد: با حمایت‌های انجام شده امیدواریم این مسابقه در بخش دختران نیز به بهترین نحو انجام شود و سبب تحقق اندیشه‌ها و اعمال قرآنی در جامعه شود، چرا که این موضوع از اهمیت بسزایی برخوردار است و باید این موضوع مورد توجه واقع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار