امام جمعه شهرستان نمین:توجه به تربیت قرآنی یک اولویت است

اردبیل (پانا) - امام جمعه شهرستان نمین گفت: دانش آموزان سرمایه های اصلی این نظام هستند بنابراین توجه به تربیت قرآنی یک اولویت است.

کد مطلب: ۸۲۰۴۵۸
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه شهرستان نمین:توجه به تربیت قرآنی یک اولویت است

حجت الاسلام صفر یوسف زاده در آیین افتتاحیه سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان استان اردبیل طی سخنانی با بیان اینکه هر چه داریم در مرکز ارزش، نور و حیاط قرآن می باشد، اظهار داشت: اگر می خواهیم دنیا و آخرتی آباد داشته باشیم باید به تربیت قرآنی بها بدهیم.

یوسف زاده با اشاره به اینکه فهم قرآن برای عمل بدان می باشد، تصریح کرد: هر چه در فهم و عمل به قرآن تدبر نماییم به همان اندازه به ارزش انسانی دست پیدا خواهم کرد.

وی خاطر نشان ساخت: هر چیزی که زمینه فهم قرآن را فراهم سازد دارای تقدس و ارزش می باشد.

امام جمعه شهرستان نمین با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با فرهنگیان که به تربیت قرآنی نوجوانان و جوانان تاکید کرد، گفت: اگر دل دانش آموزان به نور قرآن منور باشد، بدون شک همچون 37 هزار شهید دانش آموز به خوبی می توانند نقش خود را در جامعه ایفا نمایند.

یوسف زاده با بیان اینکه همه اولیا و مسؤولان باید در این تربیت قرآنی نقش داشته باشند، یادآوری کرد: اگر دانش آموزان به تربیت قرآنی مجهز باشند، به انسان های دشمن ستیز، حامی مظلوم، انقلابی و بسیجی مبدل خواهند شد.

گفتنی است: سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان استان اردبیل به میزبانی شهرستان نمین برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار