معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل:

5 نفر از دانش آموزان اردبیلی در مسابقات کشوری موفق به کسب رتبه شدند

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل از موفقیت 5 نفر از دانش آموزان استان اردبیل در سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور خبر داد.

کد مطلب: ۶۴۲۷۶۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، مصطفی کافی با بیان اینکه سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور در بخش پسران با معرفی برگزیدگان نفرات اول تا پنجم به کار خود پایان داد، اظهار داشت: دانش آموزان استان نیز از این دوره از مسابقات بی نصیب نماندند.

کافی با عنوان اینکه سطح این دوره از مسابقات بسیار بالا بود، موفقیت دانش آموزان استان اردبیل را بدین ترتیب اعلام کرد: بخش احکام بهمن نجفی پور دانش آموز پایه سوم متوسطه، رتبه سوم/ بخش تفسیر، رضا مصطفایی دانش آموزان پایه سوم متوسطه، رتبه پنجم/رشته نهج البلاغه، مهدی مهدوی دانش آموز پایه دهم، رتبه چهارم/ هادی پایدار دانش آموز پایه سوم، رتبه سوم/ بخش انشای نماز، حامد ولی اندبیل دانش آموز پایه دهم، رتبه پنجم

وی در ادامه با اشاره به آغاز دور دوم این دوره از مسابقات در بخش دختران از 25 تیرماه به میزبانی اردبیل، تصریح کرد: اعضا ستاد برگزاری این دوره از مسابقات با تمام نیرو آماده هستند تا این مرحله از مسابقات را هم به خوبی پایان برسانند.

مسؤول برگزاری مسابقات و معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان اردبیل اظهار کرد: در طول برگزاری این مسابقات اقدامات متعددی را انجام دادیم تا این مسابقات در رشته های مختلف پژوهشی قرآن، عترت و نماز با مطلوبیت به انجام برسد .

کافی شکل گیری ستاد اجرایی و کمیته بندی این مسابقات با تعیین شرح وظایف، رایزنی با دانشگاه محقق اردبیلی و مجتمع فرهنگی ولایت برای برگزاری این مسابقات، تهیه شرایط مناسب برای حضور اساتید و داوران این مسابقات و انتخاب اکیپ پزشکی و تیم مشاوره علمی پژوهشی را با هدف ارتقای خودباوری و اعتماد به نفس دانش آموزان از اقدامات انجام شده برشمرد .

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان هماهنگی با سایر دستگاه ها و ادارات و مکاتبه با نهادهای دولتی و غیر دولتی را برای برگزاری مطلوب این مسابقات یادآور شد و بیان داشت: از رسانه های مختلف اعم از ملی و استانی و شبکه سراسری قرآن در پوشش شایسته این مسابقات قدردانی می کنیم .

کافی راد گفت: در جریان برگزاری این مسابقات سعی شد تا دانش آموزان با مراکز تاریخی، طبیعی و گردشگری استان اردبیل اعم از موزه مردم شناسی، شورابیل و آب های گرم سرعین آشنا شوند .

مسؤول برگزاری مسابقات پذیرش بیش از ۶۰۰ نفر از دانش آموزان، سرپرستان و تیم داوری را در جریان برگزاری این مسابقات یادآور شد و ادامه داد: مسابقات دختران نیز از ۲۵ تیرماه در اردبیل آغاز خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار