دونده نوجوان همدانی فینالیست مسابقات جهانی کنیا شد

دبیر هیأت دو و میدانی همدان از راهیابی سید امیر زمان‌پور دونده همدانی به فینال مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان جهان در کنیا خبر داد.

کد مطلب: ۶۴۲۵۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا همدان ، مسعود بنوان از حضور موفق سیدامیر زمان‌پور در مسابقات جهانی و صعود این ورزشکار نوجوان خوش آتیه استان به فینال رقابت ها خبر داد و اظهار کرد: سیدامیر زمان‌پور ساعت 12:20 دقیقه در مصاف با حریفان در دسته دوم 1500 متر خوش درخشید و به فینال راه یافت.

وی به رکورد ثبت شده این دو و میدانی‌کار ملی‌پوش استان اشاره کرد و گفت: سیدامیر زمان‌پور موفق به ثبت رکورد چهار دقیقه و یک ثانیه و 38 صدم ثانیه در مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان جهان در کنیا شد.

دبیر هیأت دو و میدانی همدان بیان کرد: با ثبت این رکورد سید امیر زمان‌پور تنها نماینده کشورمان در ماده 1500 متر به فینال مسابقات راه یافت و روز جمعه در 1500 متر نهایی و در ساعت 19:46 دقیقه به مصاف حریفان می‌رود.

وی با اشاره به آمادگی ورزشکاران اعزامی به این مسابقات، افزود: انتظار درخشش دو و میدانی‌کاران همدانی ملی‌پوش را در رقابت‌های جهانی داشتیم و ثبت این رکورد و راهیابی به فینال امیدها را برای کسب عنوان این ورزشکار دوچندان کرده است.

بنوان در ادامه به مسابقه دیگر دو و میدانی‌کار استان در این مسابقات اشاره کرد و یادآور شد: آرمین شاه‌ملکی تنها نماینده ملی‌پوش ایران در 10 کیلومتر پیاده‌روی نیز در آخرین روز رقابت‌ها شنبه هفته آینده ساعت 11:05 دقیقه به میدان می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: دو نماینده اعزامی استان به این مسابقات از دوندگان خوش‌آتیه استان و کشور هستند که امیدورایم با عملکرد خوب موفق به کسب عنوان جهانی شوند.

مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان جهان کنیا طی چهار روز دنبال می‌شود که امروز در نخستین روز از رقابت‌ها سیدامیر زمان‌پور موفق به راهیابی فینال ماده 1500 متر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار