راهپیمایی روز ملی حجاب و عفاف در قم برگزار شد

جمعی از بانوان شهر مقدس قم عصر امروز چهارشنبه بیست و یکم تیرماه در سالروز واقعه خونین مسجد گوهرشاد مشهد، اقدام به راهپیمایی کردند.

کد مطلب: ۶۴۲۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از قم، در راهپیمایی بانوان استان قم که به مناسبت هشتاد و دومین سالروز واقعه خونین مسجد گوهرشاد و به همت واحد خواهران هیات رزمندگان اسلام قم برگزار شد، بانوان شرکت کننده پس از تجمع در میدان روح الله و مقابل خانه تاریخی حضرت امام خمینی(ره) اقدام به حرکت به سمت حرم حضرت معصومه(س) نموده و در شبستان نجمه خاتون(س) این مکان مقدس روز ملی حجاب و عفاف را گرامی داشتند.

راهپیمایان با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر منافق» توطئه های شوم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی در اشاعه فرهنگ بی بند و باری در جامعه را محکوم کردند.

«ترویج بی حجابی نقشه دشمنان است، حفظ حجاب کامل تکلیف بانوان است»، «این صحنه شکوه انقلاب است رفراندوم حمایت از حجاب است» و «قوه قضائیه اقتدار اقتدار نیروی انتظامی اقتدار اقتدار» از جمله شعارهای این راهپیمایی مردمی بود.

بیست و یکم تیرماه1314 سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است، روزی که دژخیمان رضاخان مردم معترض به کشف حجاب را درمسجد گوهرشاد به خاک و خون کشیدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار