معاون اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش:

ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی جزو اولویت های وزارت آموزش و پرورش است

معاون اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت وزارت آموزش و پرورش گفت: یکی از اهدافی که در مسابقات قرآنی دنبال می شود، ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی است که مورد تاکید وزارت آموزش و پرورش می باشد.

کد مطلب: ۶۴۱۵۰۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، میکاییل باقری در جلسه هماهنگی کمیته های برگزاری سی و پنجمین دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور با ابراز خرسندی از آماده سازی فضای مسابقات اظهار داشت: همدلی و انسجام در کارها دو اصلی هستند که با رعایت آن ها می توان موفقیت در برگزاری مسابقات را دو چندان کرد.

وی همچنین به برخورد مناسب با دانش آموزان شرکت کننده در مسابقات اشاره کرده و گفت: بدون شک می دانیم که این دانش آموزان خاص هستند بنابراین باید کار ما هم در قبال این دانش آموزان ویژه باشد.

معاون اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش به هماهنگی بین اعضای کمیته ها تاکید کرد و تصریح نمود: تربیت نسل حاضر در فضای قرآنی یک اصل می باشد که جامعه اسلامی ایران با برگزاری چنین مسابقاتی در جهت تحقق آن گام برداشته است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در این جلسه ضمن تشکر از کلیه عوامل بر گزاری این دوره از مسابقات گفت: حضور دانش آموزان شرکت کننده در مسابقات قرآنی به میزبانی اردبیل را از برکاتی دانست که نصیب این استان شده است.

مصطفی کافی رادادامه داد: برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز،از یک طرف فرصت شکوفایی استعدادهای دانش آموزان منتخب در عرصه‌های مختلف را فراهم ساخته واز طرف دیگر موجب درخشش نام استان در عرصه‌های ملی خواهد شد .

گفتنی است: دراین جلسه روسای کمیته های برگزاری مسابقات گزارش مختصری از فعالیت های انجام یافته ارائه دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار