تعامل شورای شهر و توزیع برق نقش سازنده ای در بهبود خدمات شهری دارد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: تعامل شورای شهر و توزیع برق نقش سازنده ای در بهبود خدمات شهری دارد.

کد مطلب: ۶۴۱۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، محمد اله داد در جریان بازدید منتخبین شورای اسلامی کلان شهر اراک از فعالیت های این شرکت افزود: پیک سایی و مدیریت مصرف، کاهش تلفات و خاموشی ها از اقدامات موثر در راستای بهره وری انرژی است.

وی با بیان اینکه بکارگیری کابل خودنگهدار باعث جلوگیری از خاموشی های ناخواسته و کاهش تلفات انرژی می شود، بیان کرد: طرح جایگزینی شبکه فرسوده مسی با کابل خودنگهدار تا پایان دولت یازدهم به ۱۴۱۳کیلومتر رسید که این طرح جهت آشتی با طبیعت و جلوگیری از هرس درختان درگیر با شبکه برق اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با بیان اینکه گروه‌های ویژه خط گرم در استان افزایش یافته است، اظهار داشت: با استفاده از پتانسیل گروه خط گرم بدون قطع کردن خط برق، تعمیرات و سرویس‌دهی به شبکه‌های برق انجام می‌شود و استان مرکزی توسعه عملیات خط گرم را در دستور کار خود قرار داده است.

اله داد تأمین برق پایدار با کیفیت و اقتصادی به صورت هوشمند و غیرحضوری را از اهداف این شرکت برشمرد.

وی اضافه کرد: طراحی تابلوها و پست های برق با هدف زیبا سازی فضای شهری و متناسب با محیط و مبلمان شهری در نظر گرفته شده و اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی ابراز داشت: مبلمان شهری مثل هر عنصر دیگری در سیمای شهر تاثیرگذار است و باید در این حوزه با طراحی و برنامه ریزی های دقیق، متناسب با فرهنگ و آداب و رسوم مردم حرکت کرد.

اله داد گفت: در این راستا طرح های فرش ساروق، تصاویر مفاخر استان مرکزی و بازار تاریخی اراک در طراحی تابلوها و پست های برق استفاده شده است.

وی خواستار مصرفه بهینه برق از هم استانی ها در راستای عبور موفقیت آمیز از پیک تابستان شد.

علیرضا مرادی منتخب شورای اسلامی کلانشهر اراک نیز با اشاره به اینکه برق یکی از شریان های حیاتی کشور است، گفت: تلاش های ارزنده کارکنان صنعت برق استان قابل تقدیر است.

دیگر منتخب شورای اسلامی کلانشهر اراک نیز فعالیت های موثر برق استان را نتیجه مدیریت راهبردی و تلاش های کارکنان دانست.

مرتضی سورانه تعامل شرکت توزیع برق با شهرداری در زمینه زیباسازی شهری، استفاده بیشتر از انرژی‌های نو و ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های خدمات‌رسان در سطح شهر را خواستار شد.

در ادامه منتخبین شورای شهر اراک به بیان به تعامل سازنده بین شورا و شرکت توزیع برق جهت بهبود مبلمان شهری تاکید کردند.

منتخبین شورای اسلامی کلان شهر اراک از وضعیت احداث کانال انرژی بازار تاریخی اراک، نیروگاه برق آبی مودر، پروژه کابل زمینی کمربندی شمالی اراک، نیروگاه خورشیدی یک مگاواتی ابتدای جاده خمین، مرکز ۱۲۱ و GIS شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی بازدید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار