مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران:

شهرستانهای تهران آیینه فرهنگ اقوام مختلف ایرانی

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران از میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران برای ششمین دوره مسابقات کرال فرهنگیان کشور خبر داد.

کد مطلب: ۶۴۰۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، عبد الرضا فولاد وند مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان ششمین دوره مسابقات کرال فرهنگیان اظهار داشت : شهرستانهای استان تهران با گسترش و تنوع فرهنگی بالا میزبان مسابقاتی می شود که خود آیینه فرهنگ اقوام مختلف ایران است.


رئیس ستاد اجرایی ششمین دوره کُرال فرهنگیان اضافه کرد : در این دوره از مسابقات 41 گروه به شکل غیر حضوری به رقابت پرداختند که 10 گروه به مرحله نهایی راه یافتند که به صورت حضوری به رقابت می پردازند.


وی ادامه داد گروههای شرکت کننده ششمین دوره کرال فرهنگیان از استان های کرمان ، مازندران ، فارس ، خراسان شمالی ، خراسان رضوی ، گلستان ، یزد ، چهارمحال و بختیاری و شهرستانهای استان تهران می باشند که استان چهار محال و بختیاری بادو گروه در این دوره از مسابقات حضور دارند.


فولادوند محل برگزاری مسابقات را اردوگاه شهید باهنر معرفی کرد و گفت : از تاریخ 19 لغایت 22 تیر ماه سال 96 ششمین دوره مسابقات کرال فرهنگیان به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در اردوگاه شهید باهنرتهران برگزار می شود.


رئیس اجرایی ششمین دوره مسابقات کرال فرهنگیان در پایان ضمن موفقیت برای کلیه شرکت کنندگان این دوره از مسابقات اضافه کرد:
پس ازبرگزاری مسابقات در مجموع 6 گروه کرال معرفی می شوند که 3 گروه از آنها محلی می باشند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار