مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان شمالی :

احداث نیروگاه برق خورشیدی شهرستان جاجرم وارد فاز عملیاتی می شود

مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان شمالی از آغاز عملیات احداث نیروگاه برق خورشیدی شهرستان جاجرم با حضور وزیر نیرو در استان خبر داد.

کد مطلب: ۶۴۰۳۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا خراسان شمالی ، علیرضا صبوری با اشاره به سفر وزیر نیرو به خراسان شمالی در طی هفته جاری گفت: به منظور احداث نیروگاه ۶۰ مگاواتی خورشیدی در شهرستان جاجرم حمید چیت چیان وزیر نیرو به این استان سفر می‌کند.

وی در تشریح برنامه‌های سفر وزیر نیرو به خراسان شمالی افزود: وزیر نیرو به منظور کلنگ زنی و آغاز عملیات احداث نیروگاه خورشیدی جاجرم در روز پنج‌شنبه هفته جاری در خراسان شمالی حضور می‌یابد.

صبوری با اعلام اهدا نمادین پنج پکیج سیار تامین برق خورشیدی به عشایر خراسان شمالی گفت: با توجه به تامین برق تمام روستاهای استان، شرکت برق خراسان شمالی در صدد تامین برق عشایر برآمده است که در این راستا موافقت توزیع دو هزار پکیج سیار تامین برق خورشیدی از طریق وزارت نیرو حاصل شده است.

وی افزود: اعتبار تامین این دو هزار پکیج تامین برق خورشیدی مبلغی بالغ بر ٣.۵ میلیارد تومان است که ۵۰ درصد این مبلغ به صورت بلاعوض از سوی وزارت نیرو پرداخت می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان شمالی در تشریح مشخصات پکیج های تامین برق خورشیدی عشایر اظهار کرد: پکیج‌های سیارخورشیدی تامین برق عشایر تامین سه خروجی روشنایی لامپ و دو خروجی شارژ تلفن همراه و چراغ قوه را انجام می دهد و جمعا به میزان پنج ساعت انرژی ذخیره شده در شب را در اختیار استفاده کنندگان قرار می دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار