در بازدید سعیدی از اولین مرکز تخصصی مهندسی پزشکی آذربایجان شرقی;

ارتباط بین متخصصان و پزشکان پژوهشگر زمینه تولید محصولات دانش بنیان است

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو تاکید کرد: مرکز تخصصی دانش بنیان بهترین مکان برای ارتباط بین متخصصان فن آور و پزشکان پژوهشگر را فراهم می کند که جرقه ای برای تولید محصولات دانش بنیان در حوزه پزشکی بوده و سطح علمی کشور را ارتقا می بخشد.

کد مطلب: ۶۳۹۸۵۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، محمد اسماعیل سعیدی به همراه هیات همراه در بازدید دوساعته از اولین مرکز تخصصی مهندسی پزشکی استان آذربایجان شرقی در جریان روند طراحی و تولید محصولات دانش بنیان و نحوه ارائه خدمات به شرکت های دانش بنیان در حوزه پزشکی قرار گرفت.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با اشاره به نامگذاری سال به نام " اقتصاد مقاوتی، تولید و اشتغال"، یادآور شد: عامل بیکاری امروزه بزرگترین معضل کشور بشمار می آید.

وی تصریح کرد: جوانان با تحصیلات بالا متاسفانه دارای تخصص های لازم برای ارائه طرح های خود نیستند و وجود چنین مراکزی علاوه بر ایجاد زمینه برای ارائه طرح ها می تواند تخصص های لازم به آنها را آموزش دهد.

سعیدی، خودکفایی کشور در زمینه تولید علم را مهم و ضروری برشمرد و افزود: این مرکز تخصصی بهترین مکان برای ارتباط بین متخصصان فن آور و پزشکان پژوهشگر را فراهم می کند که علاوه بر کسب تجربه می تواند جرقه ای برای تولید محصولات دانش بنیان در حوزه پزشکی بوده و سطح علمی کشور را ارتقا بخشد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در این بازدید که با حضور پزشکان متخصص مراکز علوم پزشکی و محققان مراکز دانش بنیان صورت گرفت، تاکید کرد: حمایت دولت از چنین بخش های تخصصی علاوه بر ایجاد اشتغال برای جوانان، خودکفایی کشور را رقم خواهد زد.

گفتنی است، اولین مرکز تخصصی مهندسی پزشکی آذربایجان شرقی با حمایت پارک علم و فن آوری استان و با حضور علی جهانگیری؛ مدیرکل پژوهش های استانداری آذربایجان‌شرقی، حسین پور فیضی؛ رئیس پارک علم و فناوری استان، اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی استان، هاشمی اقدم؛ رئیس تجهیزات پزشکی استان در مورخه بیستم اردیبهشت 1396 افتتاح و راه اندازی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار