گشاده رویی نیروهای اداری از مطالبات جدی مردم می باشد

معاونت هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گشاده رویی و پاسخگویی به مطالبات مردم را لازمه وظایف کادر اداری دانست.

کد مطلب: ۶۳۹۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی؛ حسین شادکام در جلسه هم اندیشی معاونان هماهنگی ادارات آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در شهرستان قوچان با ابراز خرسندی به جهت حضور در جمع بزرگواران در دیار عالمان و اندیشمندان شهرستان قوچان لزوم دقت در مراودات با مردم را امری ضروری دانسته و افزود: مبادا که در امر خدمت رسانی دچار ملالت و خستگی شوید چرا که به قول شهید بهشتی باید تمام سعی شود که پاسخ خوب به مردم دهید.

ایشان با ذکر حدیثی از امام حسین که حاجت های مردم بسمت شما از نعمت های خداوند است تصریح نمود: سعی کنید راههای ارتباطی با مردم را سهل و آسان بگیرید چرا که آموزش و پرورش از جمله نهادهایی است که مستمرا درخواست های مختلف بسمت شان می آید.

شادکام از ثبت نام ها به عنوان ویترین فعالیت ها در آموزش و پرورش یاد نموده و گفت:من به جد از شما بزرگواران میخاهم که با تمام قوا نسبت به روند اجرایی ثبت نام در مدارس نظارت وجود داشته باشد چرا که مطمینا اگر تخلف،دلنگرانی در این حوزه رخ دهد تمام فعالیت ها ی آموزش و پرورش تحت الشعاع قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار