فرماندار شیراز از نمایندگی خبرگزاری پانا در فارس تجلیل کرد

در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش به ریاست فرماندار شیراز در سال 96، از خبرگزاری پانا استان فارس که حایز مقام برتر ارسال ، انتشار عکس و خبر انتخابات 96 در بین سایر نمایندگی های این خبرگزاری شده بود، تجلیل شد.

کد مطلب: ۶۳۸۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، فرماندار شیراز در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش به ریاست فرماندار شیراز در سال 96 اظهار داشت: آموزش و پرورش در زمینه تربیت و پرورش دانش آموزان، تاثیر به سزایی در رشد نوجوانان و جوانان دارد و در این بین سایر دستگاهها نیز نقش یاری رسانی به این مجموعه را دارند.

حیدر عالیشوندی افزود: آموزش و پرورش با وجود خبرگزاری پانا فارس به عنوان یک رسانه فعال در بدنه خود می تواند موفقیت هایی این چنینی روز افزونی داشته باشد و تربیت اجتماعی دانش آموزان با وجود رسانه ها می توانند نسلی آگاه و دارای سواد رسانه ای را پرورش دهند .

در ادامه این جلسه لوح اهدایی قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش آموزی، نیز توسط فرماندار به مسئول خبرگزاری پانا فارس سیده مریم ترابی اهدا شد.

در متن لوح اهدایی محمود علیگو ، قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش آموزی خطاب به مسئول خبرگزاری پانا فارس آمده است؛

" همکار گرامی

مسئول محترم خبر گزاری پانا در استان فارس

سرکار خانم سیده مریم ترابی

عرصه انتخابات به عنوان نمادی از دموکراسی در جهان امروز به ویژه جامعه ایرانی اسلامی است و نقش بی بدیل رسانه ها در امر اطلاع رسانی دقیق و صحیح و تبیین حقوق شهروندی تاثیرات شگرفی دارد.با توجه به این مسئولیت خطیر و برگزاری موفق انتخابات سرنوشت ساز" 29 اردیبهشت ریاست جمهوری" ، بر خود وظیفه می دانم تا از تلاش های مجدانه شما در حوزه انتشار اخبار و گزارش های تصویری این رخداد عظیم و انعکاس مشارکت حداکثری ملت شریف ایران در تنها رسانه دانش آموزی جهان ،خبرگزاری پانا صمیمانه تشکر نمایم. رجا واثق دارم این تعامل و همکاری می تواند دورنمای روشنی را ترسیم و فردایی بهتر برای نو نهالان انقلاب اسلامی و خبرگزاری پانا به عنوان رسانه ء این نسل پویا رقم زند . در پناه لطف یزدان پاک موید و منصور باشید .

محمد کاظم دهقانی محمود علیگو

مدیر عامل خبرگزاری پانا قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش آموزی"

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار