عضو كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی:

تعطیلی پنج شنبه ها ، اگر هدفمند باشد با ارزش و تاثیر گذار خواهد بود

خبرگزاری پانا : عضو كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت :تعطیلی پنج شنبه ها ، اگر هدفمند باشد با ارزش و تاثیر گذار خواهد بود.

کد مطلب: ۶۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری پانا ؛ قاسم احمدی نماینده مردم چالوس و نوشهر و عضو كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در مراسم آغاز سال تحصیلی با بیان اینكه روز نخست ماه مهر، روز سفر به باغ اندیشه هاست، در رابطه با تعطیلی پنج شنبه های مدارس گفت: اگر تعطیلی پنج شنبه ها هدفمند باشد با ارزش و تاثیر گذار خواهد بود .

احمدی با بیان اینكه معلمی كه كار پژوهشی قوی تری داشته باشد معلم توانمندی است افزود: طبق نظرسنجی بعمل آمده از بین 100 شغل مهم، معلمی رتبه اول را داراست، بر همین اساس باید جایگاه معلم هم محفوظ بماند و در ردیف یك كارمند معمولی قرار نگیرد.

وی با تاكید بر اینكه علم امروز باید دانش آموز را هوشمند و اهل تحقیق بار آورد اظهار داشت: امسال اولین سالی است كه ساختار آموزش و پرورش عوض شده و نظام 3-3-6 به اجرا درآمده كه قطعا با توجه به نوپا بودن مشكلاتی نیز ایجاد می شود كه باید دقت كنیم با آن به درستی برخورد كنیم.

احمدی لاشكی تصریح كرد: سیستم 3-3-6 به استناد سند چشم انداز، 6 سال ابتدایی نیست و در آینده به 3-3 دوره ابتدایی یعنی ابتدایی اول و ابتدایی دوم تبدیل می شود.

نماینده مردم نوشهر و چالوس با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، تقارن آغاز این هفته با آغاز سال تحصیلی جدید را به فال نیك گرفت و خطاب به دانش آموزان خاطر نشان كرد: آرامش امروز ما مرهون خون شهدا و جانفشانی های جانبازان و آزادگان است، به همین دلیل شما دانش آموزان كه در آرامش به یادگیری علوم می پردازید آینده سازان این مرز و بوم خواهید بود.

عضو كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی همچنین نقش خانواده در تربیت درست فرزندان در جامعه را بسیار مهم خواند و افزود: همكاری اولیا با مدرسه و توجه ویژه به فرزندان در محیط منزل می تواند سهم بسزایی در موفقیت و تربیت درست آن ها و نهایتا ورود افرادی موفق به جامعه خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار