تحقق منوریل در قم

شایداگر پایه های مونوریل در تهران آن طور جمع نمی شد و سال ها حاشیه آن گریبان پایتخت را نمی گرفت ،رییس دولت وقت در شهرهای دیگر به دنبال تحقق آرزوی بر باد رفته اش نبود . شهری قم یکی از شهرهایی بود که برای احداث این پروژه در نظرگرفته شد.

کد مطلب: ۶۳۳۶۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، این پروژه با ابهامات زیادی استارت خورد تا امروزکه با وجود انتقادها ، تغییر مدیران دولتی و شهری تا خیابان مطهری و نزدیک حرم مطهر حضرت معصومه (ع) رسیده است و مراحل تکمیلی و نصب تجیهزات را می گذارند .

مرتضی سقاییان‌نژادقدیمی ترین شهردار کشور که به مدتی است سکان هدایت شهرقم را به عهده گرفته است ،درباره سرانجام این مونوریل قم می گوید: پروژه منوریل قم به عنوان اولین منوریل کشور در سال 88 آغاز شدوتا کنون با وجود محدودیت ها و کمبود شدید منابع مالی شاهد پیشرفت بیش از 50 درصدی در کل پروژه بوده ایم . سال گذشته نیز دو واگن از ناوگان این پروژه پس از انجام تست های لازم توسط مهندسان ایتالیایی بر روی مسیر پروژه نصب شد.

همچنین پست برق نواب جهت تأمین توان این پروژه با پیشرفت بیش از 90 درصدی آماده بهره برداری است . طبق برنامه ریزی ها امیدواریم فاز اول پروژه تا میدان مطهری تا پایان سال 96 با 3 ایستگاه به بهره برداری برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار