رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل خبرداد:

خرید ۴۸ هزار تن گندم از گندمکاران دشت مغان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: برداشت گندم از مزارع دشت مغان آغاز شده و تاکنون ۴۸ هزار تن از محصول گندمکاران منطقه توسط تعاون روستایی استان خریداری شده داست .

کد مطلب: ۶۳۲۸۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، عدیل سروی در جلسه کارگروه خرید گندم اردبیل افزود: تمامی مراکز خرید از ۱۸ خرداد ماه آمادگی لازم رابرای خرید محصولات تولیدی گندم در استان دارند و بصورت شبانه روزی اقدام به خرید گندم از کشاورزان می کنند .

وی اضافه کرد: هیچ مشکلی در خرید گندم تاکنون مشاهده نشده و مقرر است بهای گندم خریداری شده هم به موقع به کشاورزان پرداخت شود .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بااشاره به مرغوبیت گندم های تولید شده استان افزود: به خاطر بحث مدیریت کیفیت نان گندم های تولید شده در شمال استان بعنوان خوراک مردم منطقه مورد استفاده قرار می گیرد .

سروی همچنین از برداشت کلزا در مزارع استان خبر داد و گفت:تاکنون ۴ هزار و ۵۰۰ تن محصول کلزا برداشت و پیش بینی شده تولید کلزا به دو و نیم برابر سال گذشته افزایش یابد .

وی گفت: بهای کلزای خریداری شده تا یکشنبه اینده به حساب کشاورزان واریز می شود .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به نوسازی مکانیزاسیون در استان افزود: سال گذشته برای نوسازی ماشین آلات کشاورزی یک هزار و ۱۵۰ میلیاردر یال تسهیلات بانکی پرداخت شد و امسال هم ۵۰۰ میلیار ریال تسهیلات برای آن در نظر گرفته شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار