در گفت‌وگو با پانا عنوان شد؛

چند شغله بودن سرپرست سازمان تاکسیرانی/مشکلات تاکسیرانی افزایش یافت

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران درخصوص تعیین تکلیف ریاست سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: سرپرست سازمان تاکسیرانی به دلیل مسئولیت هایی که در مجموعه شهرداری دارد، نمی تواند آنگونه که باید به این سازمان رسیدگی کند و برای حل مشکلات وقت بگذارد.

کد مطلب: ۶۳۲۳۳۲
لینک کوتاه کپی شد

ابوالفضل قناعتی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، در مورد ساماندهی ناوگان تاکسیرانی اظهارداشت: در موضوع ساماندهی سازمان تاکسیرانی به ویژه در بحث مدیریت این سازمان، دو مساله وجود دارد. یک اینکه یا باید این مجموعه مدیر نداشته باشد که هم اکنون سرپرست آنجا را اداره می کند یا اینکه سرپرست این سازمان به دلیل تعدد مسئولیت های خود در شهرداری به مجموعه تاکسیرانی توجهی نمی کند.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: ما هم قبول داریم که سرپرست سازمان تاکسیرانی به دلیل مسئولیت هایی که در مجموعه شهرداری دارد، نمی تواند آنگونه که باید به این سازمان رسیدگی کند و برای حل مشکلات وقت بگذارد. با توجه به اینکه شهرداری تهران برای مجموعه های بزرگی که فعالیت آن ها در ارتباط با مسایل مردم است باید فردی را برای رسیدگی به امورات قرار دهند که این فرد پیگیر باشد.

وی تصریح کرد: به دلیل کم توجهی به سازمان تاکسرانی اختلافاتی بین مردم و رانندگان به وجود آمده است که حتما شهرداری تهران باید در اسرع وقت فردی را که توانمند است برای این مجموعه معرفی کند ضمن اینکه با حفظ سمت کار کردن در مجموعه های اینچنینی قابل قبول و مورد پذیرش نیست.

پس از استعفای میثم مظفر مدیر عامل سابق سازمان تاکسیرانی تهران در اواخر سال گذشته که به مدت 4 سال و نیم مدیریت این مجموعه اجرایی را برعهده داشت شهریار افندی زاده قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با حفظ سمت به عنوان سرپرست سازمان تاکسیرانی تهران منصوب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار